Gå til innhold

Dyr tomtepris (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes selv at det ikke var en så dårlig pris. Du får jo tross alt med fem maps. Hvis du tenker så koster de fleste map pack-ene 800 MS points. Det vanligste (halo, gears of war) er at du får med 3 maps. Det er 266 MSp per map. 1200 MSp for 5 maps, tilsvarer 240 MSp per map. Det ligger jo kanskje noe i at det kun er en pakke du kjøper, men synes ikke prisen var så drøy. Vet dog ikke om jeg kommer til å kjøpe den.

Lenke til kommentar

Trist nyhet for alle de av dere som spiller dette mye. De som er lojal kommer nok til å kjøpe dette, uansett pris, men personlig har jeg flyttet alt fokus over på Bad Company 2 - et spill jeg føler appellerer mye mer til min spillestil. Har hatt mange koselige timer med Call of Duty-serien opp igjennom årene, men nå er det over og ut for min del. Ikke grunnet map-packen, altså, men grunnet gameplay generelt. Føler serien har hatt en dalende kurve siden spill nr. 2, med bare en liten opptur når første Modern Warfare ble sluppet.

Lenke til kommentar

Jaha, og hvordan tenker de seg at dette skal gi et bedre utgangspunkt i konkurransen mot Bad Company 2? BC2 vs. MW2 + map-pack = et enkelt valg for min del...da i favør BC2 hvis noen ikke skjønte det opplagte.

 

Men det kan jo være de tenker at nå har alle som har tenkt seg å kjøpe MW2 gjort det, så nå gjelder det å melke kua for det den er verdt mens de kan...

Lenke til kommentar

Hvorfor kunne de ikke gi disse banene gratis, som de faktisk gjorde i Modern Warfare(1)?

Der fikk vi jo banene Creek, Chinatown, Broadcast, og Killhouse via en patch(!).

 

personlig kommer jeg ikke til å bruke en krone på de nye kartene.

Endret av Bjornivar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Map packen til CoD 4 kostet 10 dollar når den ble utgitt på X360 og PS3. PC-spillere fikk vel og merke kartene gratis flere måneder senere, men det var grunnet sponsing fra Nvida(konsoll-spillere fikk ikke glede av dette). Ellers er det liten grunn til å reagere overfor Activision i dette tilfellet, da bør man i det minste sikte en del bredere, da å utgi kartpakker slik som dette er blitt standarden denne generasjonen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...