Gå til innhold

Windows 7 SP1 klar i desember?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ytelsesproblemer? Det har ikke jeg merka noe til, ihvertfall.

Men hvis W7 blir enda raskere etter SP1, skal ikke jeg klage ;)

 

Noen som kjenner til litt mere håndfast info rundt ryktene ytelsesproblemene, som artikkelen henviser til?

Alle linker mottas med takk :)

 

 

[edit: artikkelen snakka om faktiske ytelsesproblemer, ryktene gjaldt fremskyndinga av SP1. Det er ytelsesproblemene jeg er interessert i å vite mer om.]

Endret av Leftie
Lenke til kommentar

Jeg merker litt små ytelsesproblemer i ny og ned, men det er ikke ofte det skjer på min PC.

Aero kan iblant være litt tregere enn vanlig og er det eneste problemet jeg hadde, men jeg reinstallerte Windows 7 og problemene var mindre vekk.

Husker jeg hadde samme problem under Vista når SP1 ikke var ute på MS Updates, men ytelsesproblemene i Windows 7 er ikke altfor store, bare litt tregheter når PCen har vært på i noen timer, men jeg er mye mer fornøyd med Windows 7 enn jeg var med Vista, men SP1 løser vel problemet og problemene ble løst etter en reinstallasjon av Windows 7.

 

Etter reinstallasjonen av Windows 7, så har jeg aldri hatt en raskere PC, så vi får bare vente til Desember da og se hva SP1 har å by på :D

 

Fant også ut at Windows 7 installerte Nvidia HD lyd driver istedenfor driveren for mitt Realtec HD lydkort via Windows Automatiske Oppdateringer, så jeg slo av Windows Updates etter Windows 7 installasjonen og installerte alle driverene manuelt og så skrudde jeg på MS Updates igjen og skjulte drivere som ikke hadde noe med mitt hovedkort/hardware og gjøre og alle de gamle driverne som lå på Windows Updates, så er vel der min feil lå tenker jeg.

Endret av Jazz89
Lenke til kommentar

den andre elgen:

 

Det er ikke ofte jeg gidder å kritisere folk for manglende bruk av retteprogrammer, men du trenger den påminnelsen.

 

Disse feilene ville du da unngått:

instalasjos

omdet

aksemplar

vesjon

instaler

mit

 

 

beklager . jeg var sikker på at jeg hadde en automatisk retefunksjon i firefox.

får se om jeg får ornet det

Lenke til kommentar

Opplever av og til at bibilioteka henge litt etter windowstast+e, men det kan vel ikkje akkurat kallast performance issue :p kjører ikkje ssd, er vel grammofonskivene som henger litt igjen :hmm:

 

Men er det noke å rette på i win7 då? :)

 

"den andre elgen"

beklager . jeg var sikker på at jeg hadde en automatisk retefunksjon i firefox.

får se om jeg får ornet det.

 

Eg har en heil masse røde streka menst eg skrive her no i min firefox, så retteprogrammet ska no vere på som standard?

Endret av olz
Lenke til kommentar

Opplever av og til at bibilioteka henge litt etter windowstast+e, men det kan vel ikkje akkurat kallast performance issue :p kjører ikkje ssd, er vel grammofonskivene som henger litt igjen :hmm:

 

Men er det noke å rette på i win7 då? :)

 

"den andre elgen"

beklager . jeg var sikker på at jeg hadde en automatisk retefunksjon i firefox.

får se om jeg får ornet det.

 

Eg har en heil masse røde streka menst eg skrive her no i min firefox, så retteprogrammet ska no vere på som standard?

 

 

jeg måte nå legge inn en norsk ordliste.

så alt kommer ikke på plass av sev selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...