Gå til innhold

Vil ha selvdestruerende demoer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synest det ofte er plagsomt at jeg ikke får prøvd spillet nok til å bestemme meg for om jeg skal kjøpe spillet eller ikke. Mange bruker gjerne sjørøvermetoden for en utvidet demo, så hvis nå Sony finner på en lurere løsning så kan de faktisk både redusere litt piratkopiering og selge flere eksemplarer som følge av at flere får testet spillet.

Lenke til kommentar

Kanskje det ikke har vært nok viljestyrke? Er masse smarte mennesker der ute, med en gang de finnet ut at full release på PSN er bedre en tradisjonell "en må kjøpe spillet for å så brenne det" metoden så kommer de til å switche over...

 

Men nå er det ganske lite stress å kopiere en CD/DVD plate i dag da... så kanskje ikke med det første.

Lenke til kommentar

Dette er en sykt dårlig ide... Åpner de opp for at man kan laste ned hele spillet for å så miste funksjonalitet sier det seg selv at hackere kommer til å knuse og rive fra hverandre denne "selvdestruksjons" funksjonen.

 

Jeg synes demoene i dag funker jeg.

 

Har det så mye å si når spillene uansett blir cracket?

 

AtW

Lenke til kommentar

Kanskje det ikke har vært nok viljestyrke? Er masse smarte mennesker der ute, med en gang de finnet ut at full release på PSN er bedre en tradisjonell "en må kjøpe spillet for å så brenne det" metoden så kommer de til å switche over...

 

Men nå er det ganske lite stress å kopiere en CD/DVD plate i dag da... så kanskje ikke med det første.

 

nå er det jo ingen som brenner Ps3 spill i dag ettersom en crack for allmennheten ikke er utgitt.. Verken vanlige spill eller PSN spill kan spilles cracket på vetig vis på ps3 i dag.

Lenke til kommentar

Jeg synes at de er kokt i hodet. Hva hvis du laster ned demoen, men drar på ferie, så får du ALDRI prøvd den?

 

Godt de tenker på sånt, men det er grenser. :)

 

Virker mer rasjonelt å la det gå på hvor langt man kommer i spillet eller noe, regner med de heller kjører den taktikken.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg likte bedre demoene slik de var i gamle dager jeg. Noen som husker Duke Nukem 3D demoen? Her fikk man 1/3 av spillet å leke med :p

 

Dagens demoer ser jeg liten nytteverdi av. De fleste demoer gir så få muligheter allerede at det nesten virker negativt. En kjedlig demo som varer i 10-15min gir sjelden mersmak. Skal de kutte ennå mer kan de like gjerne slutte med demoer. De fleste av dagens spill er uansett så dårlige at bransjen faktisk vil være tjent med å ikke la spillerne få en smakebit.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...