Gå til innhold

Anmeldelse: Battlefield: Bad Company 2 (PC/PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er fremdeles den buggen med at du løper og bytter våpen, så får du ikke det våpenet du velger (du scroller opp, og får våpen du skulle fått om du hadde scrollet ned). frostbite var ikke helt slik "alt kan ødelegges" som jeg hadde trodd, men det funker ganske bra uansett, den blir vel bedre med tiden som det meste annet teknisk.

 

noen som har peil på hvor jeg får console så jeg kan se fps og skifte fov?

Lenke til kommentar

Nesten så jeg lurer på om jeg er den eneste som har merka de forferdelige buggene i spillet her :p

 

Har bare prøvd singel player til nå, men det er en del feil i spillet (PC).

 

 

 

 

- Tekstinga blir usynkronisert så den avslører hva som kommer til å skje

 

- Modeller som forsvinner foran øynene dine

 

- Lagkamerater som teleporterer 

 

- Lagkamerater venter lenge med å følge deg (får ikke veldig følelsen av at de er på laget mitt på den måten :p )

 

- Avslutta spillet da skjermen ble invadert av store svarte firkanter (kan ha vært skjermkortet) og blinket grått

 

- Og lyden i spillet døde sammen med problemet over.

 

 

Lenke til kommentar

Nesten så jeg lurer på om jeg er den eneste som har merka de forferdelige buggene i spillet her :p

 

Har bare prøvd singel player til nå, men det er en del feil i spillet (PC).

 

 

 

 

- Tekstinga blir usynkronisert så den avslører hva som kommer til å skje

 

- Modeller som forsvinner foran øynene dine

 

- Lagkamerater som teleporterer

 

- Lagkamerater venter lenge med å følge deg (får ikke veldig følelsen av at de er på laget mitt på den måten :p )

 

- Avslutta spillet da skjermen ble invadert av store svarte firkanter (kan ha vært skjermkortet) og blinket grått

 

- Og lyden i spillet døde sammen med problemet over.

 

 

 

- Tekstinga la eg ikkje så hardt merke til, høyrte jo ganske bra kva sei sa.

 

- Til dels ja!

- Lagkammeratene teleporterte ofte! vart irriterende!

- Ja dei venta lenge, slik at du måtte skte alle.

 

Hugser ein plass der det var igjen 1 dude inni eit hus eg måtte bak og skyte, enda det stod 3 av mine lagkammerater rett utafor.

 

Spelet får 4/10 av meg, men får nok 9/10 når multiplayer delen fungerer som den skal.

 

Lite morro å spele på servere med ping på 2-300,

Vente 5 minutter på server browsern.

This server is full, enda det står 12/18 free slots!

Lenke til kommentar

Har litt problemer med spillet. så langt har jeg problem med lyden i spillet da det ikke går å høre hva teamet ditt sier. dette er i campaign. Den nekter å av slutte spillet iblant. Ble tvunget til å installerer en patch for i det hele tatt å kunne starte spillet. Tipper at patchen er litt buggy så jeg håper at det kommer en patch til veldig snart. Blir test av multiplayer i kveld.

Lenke til kommentar

Jepps. Litt for mye bugs til å være "lansert". Får veldig beta-feeling av BC2.

 

Etter å ha tråla litt forum pga en bug jeg har, så jeg mange som strevde med MP-delen:

- Blir kicket fordi Punkbuster feiler.

- Server lista gir CTD (crash to desktop)

- Finner ikke servere.

- Kan ikke logge på server med ledig plass.

- Friends som forsvinner fra friends-lista.

- Diverse 'frozen screen' problemer.

- Mange som sliter med kræsj ved startup.

 

Det finnes noen workarounds som kanskje kan fungere. For meg selv var det å laste ned PBsetup og kjøre punkbuster oppdatering, men det hjalp desverre ikke.

 

I tillegg irriterer jeg meg over at jeg IKKE kan sette opp en egen server (host and play) slik jeg kunne i gamle battlefield spillene. (Må jo øve litt med helikopter..) Faktisk så ser jeg ingen opsjon for servere i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Jepps. Litt for mye bugs til å være "lansert". Får veldig beta-feeling av BC2.

 

Etter å ha tråla litt forum pga en bug jeg har, så jeg mange som strevde med MP-delen:

- Blir kicket fordi Punkbuster feiler.

- Server lista gir CTD (crash to desktop)

- Finner ikke servere.

- Kan ikke logge på server med ledig plass.

- Friends som forsvinner fra friends-lista.

- Diverse 'frozen screen' problemer.

- Mange som sliter med kræsj ved startup.

 

Det finnes noen workarounds som kanskje kan fungere. For meg selv var det å laste ned PBsetup og kjøre punkbuster oppdatering, men det hjalp desverre ikke.

 

I tillegg irriterer jeg meg over at jeg IKKE kan sette opp en egen server (host and play) slik jeg kunne i gamle battlefield spillene. (Må jo øve litt med helikopter..) Faktisk så ser jeg ingen opsjon for servere i det hele tatt.

 

 

 

Punkbuster problemet lar seg enkelt fikse ved å installere og kjøre dette verktøyet.

Og dette med ikke logge på servere med ledig plass er nok fordi lista ikke oppdaterer seg automatisk, og derfor er det gjerne fult innen du har forsøkt å logget inn selv om lista kan ikke gjenspeiler dette.

 

De andre problemene du beskriver har jeg aldri erfart eller hatt problemer med selv, så der kan jeg ikke uttale meg.

Lenke til kommentar

Nordmenn generelt er vel de siste på denne planeten som vet hva som gjør et krigsspill realistisk eller ikke :wee:

 

Tror jeg skal prøve ut dette, selv om jeg er mer tilhenger av spill og film som satser på virkelighetsflukt fremfor å gjenskape noe utenfor vinduet mitt. Men heldigvis ruller det ikke russiske tanks der, men er et par unger dere nede jeg vil tro kan gjøre minst like mye skade.

Lenke til kommentar

blahblah...

Punkbuster problemet lar seg enkelt fikse ved å installere og kjøre dette verktøyet.

Og dette med ikke logge på servere med ledig plass er nok fordi lista ikke oppdaterer seg automatisk, og derfor er det gjerne fult innen du har forsøkt å logget inn selv om lista kan ikke gjenspeiler dette.

 

De andre problemene du beskriver har jeg aldri erfart eller hatt problemer med selv, så der kan jeg ikke uttale meg.

 

Dette er ikke nytt for meg Ramguy, og verktøyet funket ikke hos meg (Punkbuster failed to initialize). Dette er noe EA er klar over, heldigvis.

Skjønner ikke hvorfor du orker å forsvare serverlista, hele poenget med den ER jo nettopp å kunne se antall players som er pålogget - du kan til og med sortere bort empty/full servere. Så hvis lista ikke oppdaterer seg automatisk slik du mener, så er det fortsatt en bug - og en ganske stygg en da den er sentral til hele muliplayer-delen til BC2.

 

Jeg har heller ikke erfart alle problemene selv, men som jeg skrev i min forrige post, de er gjengangere på forumene (f.eks. steam forumet for battlefield series).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...