Gå til innhold

Vi jakter på freske frekvenser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si at disse rambrikkene begynner å bli ganske så massive når de må bruke slike kjølere for å ikke overopphete. Det får meg til å lure på om det er verdt å ha en liten mediesenter pc i stua når all innmaten krever latterlige mengder kjøling. DDR2 er knapt å finne til en fornuftig pris lenger, dette nevner jeg fordi DDR2 generelt ikke trengte enorme kjølere for å fungere normalt.

Lenke til kommentar

Du har ikke bruk for slike minnemoduler i en normal pc, det er mer for entusiaster som skal blodklokke at det er nyttig med så høye hastigheter. Normale brikker har normale varmespredere, akkurat like som på vanlige "budsjett" DDR2 stikker

Lenke til kommentar

Vel, nå er det vel heller du som troller. Han påpeket bare at HW.no hadde en artikkel med dialekt. Så vidt jeg vet så er kun bokmål og nynorsk gyldige skriftfomer i Norge. Dette er ikke en blog, det er hw.no, eid av edda media. Skulle tro de brukte korrekt norsk i sine artikler

Lenke til kommentar

Hvor mye raskere ville 2400MHz CAS6 oppleves i forhold til 1333MHz CAS9, og i hvilken sammenheng merkes det best? Er det mulig å klokke disse minnebrikkene enda høyere med og uten ekstra kjøling? Og cirka hvor mange tusen kroner vil et slikt 8GB sett koste? Dette er spekulasjoner det kunne vært verdt å ta med i artikkelen, men som nå andre kan få sjansen til å svare på. Jeg vet det ikke selv.:(

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Vi jakter på freske frekvenser

 

Er leif her?

 

Freske vil si "Friske", ikke Ferske som du antakeligvis tenkte ^_^

 

Friske = Raske

 

Skriver vi dialekt eller bokmål her på hw.no?

 

Stavepolitiet sover aldri... Eller er du et forumtroll?

 

Neida :) Jeg er bare for et felles språk på plasser som dette slik at alle kan skjønne det som blir skrevet, å ikke bare de som snakker eller kjenner til dialekten.

Endret av QuadMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...