Gå til innhold

Hva skjer hos Infinity Ward?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd. Håper ikke dette vil ha noe å si for kvaliteten på MW3.

 

 

 

 

Så må jeg spørre; Hva har folk imot MW2?

Jeg personlig syns det var det mest solide singleplayer spillet jeg har spilt på lenge.

 

Selv om multiplayer var så som så, syns jeg singleplayer og coop virkelig skinte!

 

 

 

Men jeg forstår at jeg er alene om den meningen, da 90% av andre internettbrukere ser ut til å hate både MW og IW, etter fiaskoen med MW2. Jeg fatter det bare ikke.

 

 

 

Lenke til kommentar

Synd. Håper ikke dette vil ha noe å si for kvaliteten på MW3.

 

 

 

 

Så må jeg spørre; Hva har folk imot MW2?

Jeg personlig syns det var det mest solide singleplayer spillet jeg har spilt på lenge.

 

Selv om multiplayer var så som så, syns jeg singleplayer og coop virkelig skinte!

 

 

 

Men jeg forstår at jeg er alene om den meningen, da 90% av andre internettbrukere ser ut til å hate både MW og IW, etter fiaskoen med MW2. Jeg fatter det bare ikke.

 

For det første, så har alltid COD vært multiplayerspill. Singleplayerdelen er det 0.0001% som i det hele tatt gidder bry seg om.

 

Og for det andre hvis du ikke ser hvordan de har rævvkjørt og konsollifisert multiplayerdelen på PC så må du være blind.

Endret av LoveAmiga
Lenke til kommentar

Sitat fra gamereactor:

 

"I går skrev vi om bråket og ryktene om at de to Infinity Ward-sjefene hadde forlatt stillingene sine, og senere på dagen kom presseskrivet fra Activision som bekreftet det hele. Jason West og Vince Zampella, som begge blant annet stod bak Modern Warfare-spillene, forlater firmaet og blir erstattet av Activision-sjefene Steve Pearce og Steve Ackrich.

 

Videre fortalte Activision om planene sine for Call of Duty-lisensen. Denne skal utvides betraktelig, og det er ikke utenkelig at vi kommer til å se spill fra serien dukke opp i andre sjangre enn bare skytespill. I tillegg tas utvikler Sledgehammer Games inn i varmen for å lage et helt nytt Call of Duty-spill.

Dette er en annonse:

 

Det skal i tillegg jobbes hardt med nytt nedlastbart innhold til serien, noe som som kjent kan være svært så innbringende. Til slutt annonserte utgiveren et nytt Call of Duty-spill allerede i 2011 "

Lenke til kommentar

De to toppsjefene hos «Call of Duty»-studioet Infinity Ward er ute av selskapet etter noen høydramatiske dager. Men «Call of Duty»-serien lever videre. Infinity Wards involvering i «Call of Duty»-serien, et spillmerkenavn de selv skapte, er nå i det blå etter at selskapets to toppsjefer ble avsatt på dramatisk vis

 

Men «Call of Duty»-merkevaren lever videre, forsikrer Activision.

 

Ifølge Eurogamer.net bekrefter Activision at Treyarch, selskapet som har utviklet «Call of Duty 3» og «Call of Duty: World at War», fremdeles vil slippe et nytt spill i serien til høsten.

 

I tillegg avslører Activision at Sledgehammer Games jobber med et nytt Call of Duty-spill som har planlagt utgivelse i 2011. Det skal ifølge utgiveren være snakk om et spill «som vil utvide merkevaren til actioneventyr-genren», heter det i en pressemelding.

http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=593892

Lenke til kommentar

Synd. Håper ikke dette vil ha noe å si for kvaliteten på MW3.

 

Så må jeg spørre; Hva har folk imot MW2?

Jeg personlig syns det var det mest solide singleplayer spillet jeg har spilt på lenge.

 

Selv om multiplayer var så som så, syns jeg singleplayer og coop virkelig skinte!

 

Men jeg forstår at jeg er alene om den meningen, da 90% av andre internettbrukere ser ut til å hate både MW og IW, etter fiaskoen med MW2. Jeg fatter det bare ikke.

 

Har ikke MW2 selv, siden jeg ikke likte eneren noe særlig, og ikke kjøpte hypen for 2'eren.

Men selv om jeg egentlig ikke har peiling, så har jeg noen teorier. :-/

 

Jeg liker best singleplayer-spill, forid jeg ikke har tid nok til å sette meg ned å bli god i multiplayer.

Både eneren og toeren av Modern Warfare har blitt lovprist stort sett overalt, og singleplayer-del'en blir lovprist også.

 

Personlig så synes jeg den var bra i den første, men desverre er Singleplayer-delen utrolig kort, og kunne ikke måle seg med andre FPS som f.eks. Resistance og The Darkness, som ga meg utrolig mye mere for penga, på den tiden.

 

Modern Warfare-spillene har de aller korteste kampanjene på noe spill som du kan komme borti. Etter ca. 4 timer er det over.

 

Når Modern Warfare 2 kom ut, så hadde multiplayerdelen av MW2 masse bugs og glitches, og det ødela den delen av moroa for mangen.

Og alle hadde bare single-playerdelen, og bugga multiplayer.

Og de hadde betalt 600 kr for ett spill som skal være fantastisk.

 

Og det tok lang tid å patche bort 'glitchene', og det tok også en uke lenger for den største 360-kundegruppen, iforhold til PC/PS3, fordi MS brukte ekstra lang tid på dette..

 

Tror Modern Warfare-franchisen mistet masse goodwill blant spillere pga dette.

 

Og selv om spillet har solgt mye på PC, så har det ganske masse færre multiplayer-options som er vanlig blant andre PC FPS, og tidligere versjoner av CoD-franchisen, så at den gruppen av spillere er skuffet er naturlig.

Lenke til kommentar

Misliker Activision sterkt. Det virker som om de bryr seg alt for mye om penger. Ser at Youtube videoer blir sperret fordi Activision hevder de som laget videoene tjener penger på spillet uten deres tillatelse. Forsåvidt greit nok at de ikke skal tjene penger på spillet, men det er jo heller ikke spillet som gjør at de tjener pengene. Infinity Ward står etter min mening for suksessen Call of Duty spillene har hatt. Activision er bare en pengegrisk utgiver som vil tjene på andres suksess.

 

(Min mening :wee: )

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...