Gå til innhold

Feature: Hva venter oss i mars? (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Metro 2033 utvikles kanskje av et annet studio enn STALKER, men 4A er likevel grunnlagt av tidligere GSC-medarbeidere, og motoren brukt i M2033 ryktes å være en videreutviklet pre-alphaversjon av X-Ray. Jeg tror og håper uansett at Metro 2033 kan bli vårpartens store (positive) overraskelse.

 

For min del er også Chaos Rising uendelig mer interessant på strategifronten enn C&C4 og SupCom 2, da begge de to sistnevnte så langt ser ut til å bli gedigne skuffelser; stjerneeksempler på spillserier som har gått fullstendig på trynet siden glansdagene.

Lenke til kommentar

Bra måned for PS3-fans.

 

Litt spent på Metro 2033, men generelt skeptisk til østeuropeiske utviklere.

 

Kanskje Bad Company 2. Blir vel enten det eller Modern Warfare 2 på meg. Får se an anmeldelser.

 

Yakuza 3 ble jeg mindre hypp på etter demoen. Står over.

 

 

Mer spent på april: Splinter Cell 5 og Red Dead Redemption...

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Silent Hunter 5

The Settlers 7: Paths to a Kingdom

 

DRM eller ei, har forgjengerne.

 

Dragon Age: Origins - Awakening

Supreme Commander 2

Battlefield: Bad Company 2

 

Uheldigvis ingen av PS3 spillene som kommer som er av interesse.

Er blitt ganske lei spill som er rene.. Hugg så mange som mulig.

 

for nøye meg med heavy rain :)

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

PSN-demoen til God of War er en gammel build, fra forrige E3, så er nok små grafiske forbedringer.

Kom også ut Yakuza 3-demo på PSN i forrige uke, dersom du lurer på om dette er noe for deg.

Tror ikke det kommer FF13 demo.

På PC ser Settlers 7 bra ut, og Metro 2033 får nok også sin fan-skare.

 

 

Tror dere kunne lagt til noen ekstra titler i hvis dere først skulle gjøre dette.

Ingen kommer til å la utgivelsen av God of War 3, eller FF13 til å gå hus forbi seg, men mange andre title burde vært i 'se opp for'-seksjonen':

 

Blant andre:

 

Resonance of Faith, ett JRPG fra Sega som kommer til PS3 og 360, 26. mars.

 

Last Rebellion (PS3) kommer 12. mars, det er ett RPG fra Nippon Ichi Software og HitMaker, (Tecmo gir det ut i Europa), med litt dårlig grafikk.

 

Dragon Age: Origins - Awakening (PS3/360/PC) - DLC som kommer 19. mars.

BlazBlue: Calamity Trigger (PS3/360) er vell også ett spill mange av fighter-gutta venter på.

 

Red Steel 2 (Wii) er endel bedre enn det første spillet har jeg hørt.

MotoGP 09/10 (PS3/360) for motorsyklister, History Egypt: Engineering an Empire (PC/PSP/DS) strategispill, Sakura Wars (Wii/PS2) RPG.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Vi har prøvd å basere oss på bekreftede, norske slippdatoer, noe som meg bekjent ikke er tilgjengelig for mange av de nevnte spillene.

 

Det finnes riktig nok flere bekreftede vi kunne ha tatt med, men meningen var heller aldri å få med alle spill som kommer, da det ville blitt en uforholdsmessig lang liste. Vi får se om vi tar med flere eller færre ved senere anledninger, men hovedpoenget er å plukke ut de aller største og mest lovende titlene.

 

Når det er sagt så er det selvfølgelig bare bra at folk forteller om hva de gleder seg til i måneden som kommer. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...