Gå til innhold

Heavy Rain med problemer (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Demoversjonen klikket her hos meg. Plutselig frøs bildet, så ble det sort og så begynte det grønne lyset på PS3'en å blinke. Måtte skru av og på konsollen med fysiske knappen bak. Selv trodde jeg det kanskje var varme (ikke at det kjentes slik ut på konsollen), så lot den stå litt.

 

Har kjøpt fullversjonen nå, men ikke fått prøvd det enda. Men kjipt om det skjer der og :(

 

EDIT: Har forresten førsteutgaven av PS3 (60GB).

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Er det bare meg som opplevde en merkelig bug under Mall-scenen i begynnelsen av spillet. Rett etter at jeg hadde betalt klovnen for ballongen, løper jeg for å finne Jason. Han står helt stille rett rundt hjørnet, og jeg kan gå helt opp til han, uten reaksjon. Måtte gi opp, og gå ned rulletrappa for å tvinge historien videre. Flaut...

Lenke til kommentar

Startet spillet for første gang her i dag (har ikke rukket å satt i gang før nå). Og når jeg kom til å velge språk på lyd, undertekst og meny så hang den seg opp på valg av språk på meny. Valgte et hakk ned og så fortsatte den å bla noen hundre ganger nedover før den stoppet av seg selv :p Betryggende start :p Dette er feil nr. 1 i fullversjonen så langt :p

Lenke til kommentar

kilik: Kjøper stort sett alle spill på lansering, dette er første som har hatt problemer. Selvfølgelig er det irriterende, men vil ikke akkurat anbefale deg å droppe alle andre spill på lansering pga dette.

 

Trodde Heavy Rain hadde vært ferdig en stund og de derfor hadde fått tid til å fikse disse problemene?

 

Hadde selv problemer med at lyden droppa inn og ut litt i begynnelsen. Heldigvis har ikke spillet selv klikka. (har 60GB-utgaven)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...