Gå til innhold

– Glem GTA V (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper i alle fall at de denne gangen utnytter verdenen bedre enn de gjorde i GTA4. Det hjelper ikke å lage en fantastisk virtuell by når store deler av den står ubenyttet. Hjalp heller ikke at oppdragene ble forholdsvis repetitive.

 

Da tar jeg heller en noe mindre imponerende by som San Andreas, der hele byen utnyttes i historien.

 

GTA-konseptet er fortsatt noe av det mest spennende og innovative i dagens spillverden, men synes utviklerne på de senere versjonene har mistet noe av fremdriften. Der GTA3 var revolusjonerende med sin store, åpne by, har San Andreas og GTA4 til tross for klare forbedringer i bunn og grunn bare vært mer av det samme. Landskapene blir stadig større og flottere, men det har vært liten utvikling når det kommer til mellommenneskelig interaksjon, engasjerende historie og ikke minst variasjon. De store byene oppfattes fortsatt som "døde", og all utvikling gjennom spillet er fortsatt forhåndsbestemt gjennom oppdrag der spilleren stort sett er følelsesmessig frakoblet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

@LoveAmiga: Ironi fungerer skjeldent på internett. ;)

 

Forøvrig gleder jeg meg til dette spillet og skal ikke se bort ifra at dette blir ett av de muligens få PS3-spillene jeg kjøper dette året.

Lenke til kommentar

Rockstar /Blizzard / Treyarchgutta er vel de eneste som stadig gir ut polerte spill for massene.

 

(Nå trekker jeg ikke inn EA sin serie med sportsspill, disse er jo også strengt tatt for massene..)

 

Jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til settingen i en eldre sfære siden det er mindre våpen og hastighet, man har bare ikke en motorsykkel å dure rundt på i 1860. Selvsagt mere rom for Gatling og dynamitt, men likevel.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...