Gå til innhold

MSI putter alt i en boks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kunne tenkt meg en slik enhet som har berøringsfølsom skjerm (slik som den i artikkelen) som kan settes opp på en vegg eller hvor som helst (integrere en slik i stuebordet og i kjøkkenskapet kunne vært fancy) og brukes til å surfe, aksessere alt mulig rart og styre andre enheter i huset. Dette forutsetter selvsagt at den kan kobles trådløst mot andre enheter i huset.

 

@Beef Supreme: Høy WAF er tydeligvis ikke en viktig for deg :p

Lenke til kommentar
Hm, hvorfor var det jeg hata imac igjen? Åjo, hvis en høytaler begynner å skurre må hele dritten inn til rep. Jaja... Jeg tar 100m med kabelrot over dette. Skjønner ikke at noen kan finne dette trygt og praktisk

post-3851-1267015312,9508_thumb.jpg

 

:p

 

Det er riktignok ikke ofte man sender inn en del til reparasjon, men i løpet av maskinas levetid er det jo ofte man ønsker å oppgradere enkelte komponenter. F.eks større harddisk, SSD, mer minne, raskere prosessor, raskere skjermkort og addere tilleggskort som TV-kort og lignende.

 

Men alt i alt så blir sikkert MSIs opplegg langt mer fleksibelt enn Apple sitt. (Fritt valg av OS for å nevne én ting)

 

Folk overlever jo sånt på bærbare (som ofte står stasjonært på samme plass hele levetiden) så det blir sikkert populært.

 

Jeg håper ikke den berøringssensitive skjermen drar opp prisen veldig mye for jeg kunne gjerne tenkt meg en PC med en sånn skjerm. De er bare veldig dyre om man skal kjøpe de løst.

Lenke til kommentar

Så det faktum at man kan installere Windows og en haug av forskjellige linux-varianter i tillegg eller istedet for OS X gjør iMac'en mindre fleksibel når det gjelder fritt valg av OS? ;)

Nå er jo det bortimot like enkelt på en iMac i disse dager ;) Om en iMac er mer eller mindre fleksibel en boksen til MSI skal være usagt. Det som er en fordel med MSI boksen for meg, er at jeg slipper å selge rompa mi til Apple ;)

 

Finnes det egentlig så mange produsenter, MSI inkludert, som ikke har hatt dette lenge?

 

Synes forøvrig konseptet er helt OK, men de fleste vil vel ta steget videre ut til laptop. Større oppgraderinger er uansett bare aktuelt for et veldig lite fåtall. Jeg tipper 90% av alle PCer aldri gjennomgår en eneste oppgradering av hardware.

Asus har noen modeller ihvertfall. Lurer på om Dell har prøvd seg også.

Lenke til kommentar

Finnes det egentlig så mange produsenter, MSI inkludert, som ikke har hatt dette lenge?

 

Synes forøvrig konseptet er helt OK, men de fleste vil vel ta steget videre ut til laptop. Større oppgraderinger er uansett bare aktuelt for et veldig lite fåtall. Jeg tipper 90% av alle PCer aldri gjennomgår en eneste oppgradering av hardware.

 

ja, synes en sånn PC virker mer praktisk for sånne nerder som meg (og sikkert mange andre i tråden) som har en liten park av PCer fra før, virker i overkant spesialisert til å ha som sin eneste PC.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Vel nei. Men først er det høyttalere, så er det ditt så er det datt, og så sitter man der med en vanlig PC allikavel

Så bare siden man også kan få problemer med Mac er det like greit å kjøpe en PC? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...