Gå til innhold

Uncharted 2 gjør rent bord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viser egentlig hvor "elendig" 2009 var sånn spillmessig sett. For å oppsumere litt, Uncharted2, Forza3, Super Mario Wii Edition, Ratchet & Clank, Dragon Age, Demon Souls, Killzone2 er vell de som er verdt å nevne som gode tittler som kom ut i 2009 på konsoller.

Du glemte Batman: AA, ACII, Borderlands, MW2, SF4, Infamous, RF: Guerilla og Resident Evil 5, blant andre. 2009 var et fantastisk spillår.

Lenke til kommentar

Uncharted 2 føltes som det var finpolert i mange år, og ikke som en sequel til ett spill som kom ut to år tidligere, og det uten at jeg har hatt tid til å prøvd alt ekstra-dilldallet som multiplayer, og machinima. :p

Så de fortjener dette. :)

En ting jeg ikke skjønner er at det stod det var Havok-fysikk på det, og fysikken var mye villere enn jeg noensinne har sett i andre Havok-spill (eller alle andre spill, uansett), spessielt når ting og tang fallt isammen rundt deg, eller når helikopteret jaget deg rundtomkring på hustoppene. :-)

Så den fysikk-motoren har blitt fantastisk. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Hvor er Empire: Total War? Hadde hvertfall vært en verdig vinner til prisen "Outstanding Achievement in Game Play Engineering". Empire: Total War er kanskje det mest omfattende og funksjonsrike Total War-spillet til dato. Spillet har så mange ulike gameplay-elementer at det nesten er rart at de ble ferdig med spillet. Var jo faktisk en del ok spill i 2009. Synes derfor listen var litt vel snever og forutsigbar.

Lenke til kommentar

Viser egentlig hvor "elendig" 2009 var sånn spillmessig sett. For å oppsumere litt, Uncharted2, Forza3, Super Mario Wii Edition, Ratchet & Clank, Dragon Age, Demon Souls, Killzone2 er vell de som er verdt å nevne som gode tittler som kom ut i 2009 på konsoller.

 

Hvordan viser dette at 2009 var et "elendig" spill år? Det kan vel likegodt vise at Uncharted 2 var et suverent bra spill? :)

Jeg har ihvertfall sjeldent hatt det så moro på min PS3 og Xbox som jeg har hatt i 2009.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...