Gå til innhold

Civilization V på vei (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blant annet vil kampsystemet bli helt nytt med mer dybde og intensitet i den taktiske krigføringen og med massive slag og store hærer som dominerer landskapet.

 

Skal ikke akkurat så mye til. Å se på noen kjemper som fekter litt til den ene dør er så langt fra intensivt som du kommer. Kampsystemet har vært det som gjør at jeg spille Total War fremfor Civ, men det kan bli spennende om de kommer med noe nytt der du har en større innvirkning på kampene.

Lenke til kommentar
Blant annet vil kampsystemet bli helt nytt med mer dybde og intensitet i den taktiske krigføringen og med massive slag og store hærer som dominerer landskapet.

 

Skal ikke akkurat så mye til. Å se på noen kjemper som fekter litt til den ene dør er så langt fra intensivt som du kommer. Kampsystemet har vært det som gjør at jeg spille Total War fremfor Civ, men det kan bli spennende om de kommer med noe nytt der du har en større innvirkning på kampene.

Da har du tydeligvis ikke spilt Civ lenge nok til at du skjønner at dette er snakk om ~20 raser med egne fordeler/egenskaper & ulemper som strekker seg over 3000 år med teknologi.

Skulle likt å se Total War bruke krigsskip til å assistere fra en viss lengde, mens artilleri kan stå i bak angrepsstyrken og hamre løs, mens det hele blir akkompagniert av en skvadron F-117 stealthfly. Joda, når jeg tenker meg om har jo Total War alt dette..... lol!

Lenke til kommentar

Jeg har kanskje hundre timer med Civ IV bak meg. Om det må mer til enn det for å like kampsystemet kan det være det samme. lol ( ;) )

 

100 timer blir vel lite mot de fleste hardbarka civ fans. Det blir fort 10000 timer for oss som har spilt civ siden 1991. Min mening er att det er ingen spill som kommer i nærheten av så god strategi game play

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...