Gå til innhold

Test: Pinell Iconnect


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minus på at Optiskkabel ikke følger med?

Tuller dere??

Sånt følger aldri med, men jeg kan vedde på at RCA kabler var med?

Du ser det samme med HD Dekodere og blu-ray spillere, kun det enkleste er med.

 

En ting jeg lurer på er hvordan skjermen er å lese på avstand? Si at jeg sitter i sofaen 2-3 meter unna, hvordan er den å lese da?

 

Har vurdert å kjøpe en pinell før, men siden lydutgang og skjerm har vært for dårlig så har jeg venta litt, og denne ser ut til å dekke det jeg ønsker, pluss litt mer.

 

Hvordan var podcast muligheten? Kunne man sette egne podcast url'er, eller må man velge mellom noen forhåndslagrede?

 

Og jeg ser at dere ikke skrev noe om vanlig ethernet inngang, er det kun trådløst på denne? (Bildet funka ikke her)

Lenke til kommentar

Vanlige RCA-kabler er med ja :)

 

Vel, det er iallfall ikke et pluss at optisk ikke medfølger. Det er vel bedre å liste opp så mange potensielt negative og positive egenskaper som mulig, så får folk selv avgjøre hva som er viktig for dem. Noen som kjøper denne vil sikkert ønske å bruke optisk kabel - men tenker ikke over å kjøpe dette sammen med radioen :)

 

2-3 meter unna begynner det å bli vanskelig å lese skjermen, men det går muligens hvis du har et godt syn og sitter helt i riktig vinkel til skjermen. Men det vil være langt fra ideelt etter min mening.

 

Vi har ikke funnet noen mulighet til å legge til manuelle URL-er nei dessverre, slik veldig mange av disse boksene mangler.

 

Den har kun trådløst nettverk ja, ikke kablet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...