Gå til innhold

Hva kan jeg få solgt denne PC-en for?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva jeg kan få for denne PC-en, hvis den i det hele tatt er værdt å selg :p

Det er en Dell PC, som jeg kjøpte for 3år siden og +/- 15dager..

Dell er jo ikke akkuratt kjent for å bruke hi-tec deler så 3år trekker vel på et "home made Dell motherboard" ;)

 

Det er en Dell XPS 420

Dell_XPS_420_Desktop_PC_Review_Front.jpg

 

Specs:

Hovedkort: Er vel en eller annen dell selvlagd greie xD

RAM: Crucial DDR2 PC6400 4GB KIT CL6 x2 (altså 8Gb RAM)

Lydkort: SOUND BLASTER X-FI XTREME GAMER

Grafikkort: NVIDEA GeForce 8800 GT

CPU: QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600, 2400 MHz

Trådløst nettverkskort: Asus WL-138G V2 802.11b/g Wireless Network Adapter

HDD: 600Gb (tror den står i raid0, er ikke sikker for jeg kan se 2harddisker i boksen, men ser kun 1 ellers)

Endret av tho_kva2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe.. vet den funker greit nok, hadde det KUN vært til spilling så hadde jeg sikkert beholdt den en liten stund til, men siden det er Dell så har den en del begrensninger (spesielt i BIOS). Jeg har lyst til å lære overklokking og litt sånt (går på IKT 2vgs..)

 

Og selfølgelig også en PC som yter bedre i spill.. Da en selvlagd som jeg kan oppgradere når som helst :p

Lenke til kommentar
Om du skal gå 2 året IKT VGS, så kan det vel være verdt å beholde PC'en som server eller noe? Da kan du lære litt om nettverk, server o.l. Om 2. året på VGS kun har overklokking som pensum må du selvsagt kvitte deg med denne og bygge deg en ny :)

Det er kun 1år IKT på VGS :p Jeg har/skal gå: 1VGS - Media, 2VGS - IKT, 3VGS - påbygg (får almenn studiekompetanse)

 

Tenkte tanken på å beholde den som server eller noe slikt, men jeg er ikke akkuratt rik så litt inntekter på denne hadde hjulpet på den nye =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...