Gå til innhold

Anmeldelse: Bioshock 2 (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

komisk... Kjøpte spillet men takket være at man måtte koble opp mot en server for å verifisere spillet fikk jeg ikke lov til det da jeg ikke kunne få kontakt med serveren. holdt på i over en time... Spillet er returnert til butikken og pengene har jeg fått igjen. Lastet det ned og fungerer som en drøm...

 

tragisk...

Lenke til kommentar

Hehe, husker godt de der stalkerne som det regnet roseblader av... Nifst som bare f, men jeg synes at Big Daddyene godt kunne ha vært litt mer utholdne. Etter hvert så holdt det å lage 3-4 feller med den elektriske armbrøsten; Big Daddy var jo så dum at han løp rett i fella og vips, 4-5 sekunder og han var dau :p

Lenke til kommentar

I BioShock 2 kan vi slå av Vita Chamber i Options. Da har man kun ett liv. Dør du, så dør du. :D Da hjelper det ikke at man kan drepe alt man vil med å være tålmodig. Dør du var det bare å starte i et vita-chamber og fortsette der du slapp, siden ingen fiender eller bosser regenererte.

 

Selv var jeg litt skeptisk til å starte med en drill på den ene hånden (vi er jo tross alt en Big Daddy), men den bruker bensin som ikke er så enkelt å finne.

 

Jeg var klar over at de bruker SecuRom og regnet med det ville bli mange problemer, så jeg kjøpte det på xbox. Alt jeg trengte var å sette i platen, så gikk resten automatisk. :p

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...