Gå til innhold

Test: Mobilspill til helgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har lett som noen gærninger etter spill til Windows Mobile 6.5 som er det vi i hovedsak har telefoner inne med. Svært få spill støtter foreløpig plattformen. Enten blir det for små bilder til at det passer skjermen, eller så vil rett og slett ikke spillene kjøre. Derfor har vi foreløpig satt Windows Mobile litt på vent. Vi er litt usikre på om det har noe for seg å teste for den eldre versjonen 6.1.

 

I utgangspunktet er dette en prøveperiode på noen uker der vi lodder stemningen for spilltester. Foreløpig kjører vi tester av spill som vi får fatt i gratisutgaver av, og dette fins det lite av til Windows Mobile i det store og hele. Dersom det blir en fast spalte vil vi forsyne oss grovt av spill fra hele spekteret - også spillene som i dag må kjøpes for Windows Mobile.

 

Vi forsøker også i stor grad å forholde oss til de respektive programbutikkene for de ulike plattformene. Det skal være relativt enkelt å få tak i spillene vi tester. Og på Windows Marketplace dukket det kun opp kabal og et annet spill da vi søkte.

 

Kort sammenfattet - Windows Mobile er på hold for en liten stund, men kommer sterkt tilbake om interessen er til stede :)

Lenke til kommentar
Vi har lett som noen gærninger etter spill til Windows Mobile 6.5 som er det vi i hovedsak har telefoner inne med. Svært få spill støtter foreløpig plattformen. Enten blir det for små bilder til at det passer skjermen, eller så vil rett og slett ikke spillene kjøre. Derfor har vi foreløpig satt Windows Mobile litt på vent. Vi er litt usikre på om det har noe for seg å teste for den eldre versjonen 6.1.

 

Kan ikke akkurat si at jeg har noen problemer med å finne spill til min WM 6.5-mobil...

 

Hva med Ivy The Kiwi eller Bejeweled 2?

Lenke til kommentar

Hva faen? Problemer med å finne spill til winMo? Hva er problemet. Det er jo masser av spill. Så mange at jeg trodde denne spalten skulle kunne hjelpe meg å velge. Men neida. Dette er utrolig dårlig.

 

Det er vel bare å lese i forumet om de spill som anbefales der til winMo. Test noen av dem. Så vanskelig er det ikke.

 

Dere skuffer totalt ved å atter en gang svikte oss med winmo.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...