Gå til innhold

3D-projektor fra Acer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har alerede funnet blu ray film i 3D

 

Det er korrekt, men de som er ute nå, slik som "Journey to the Center of the Earth" er det man kaller RÅTTEN 3D. De bruker fargede briller og dermed blir bildet veldig ukorrekt, samt at 3D effektene får man vondt i hodet av.

 

Den nye 3Den for BD er noe helt annet. Derfor nevner de ikke dette for å forvirre leserene for mye.

 

 

 

Angående denne prosjektoren. Spar heller pengene til man får råd til noe skikkelig. At den er i 4:3 har ingenting å si, men det har meget lav oppløsning. En oppløsning som ingen BD spillere støtter å sende ut. Dermed må man sende 720p eller 1080i til den, og la denne omgjøre bildet enda en gang. Og jeg vil tro at bildebehandleren som sitter i denne, til den prisen, ikke er spesielt bra.

Lenke til kommentar

3D teknologien er såpass "fersk" enda, jeg tror nok jeg skal la den modne seg litt før jeg investerer i den. Det kommer flere filmer med 3D klart, men synes ikke det er verd å investere tusenvis av kroner i dette enda, selv om noen andre filmer kommer i 3D som Alice in Wonderland og Harry Potter and the deathly hallows.

 

Optomaen jeg har bestilt får fungere til den ryker før jeg vurderer 3D på hjemmekino fronten. I tilegg aventer jeg til man får et litt bredere utvalg både med tanke på reciever samt filmer som faktisk støtter 3D native (spillet inn med Cameron's 3D kamera system, Fujion systemet hans).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...