Gå til innhold

Opera setter opp farten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merkbart kjappere på javascript enn chrome hos meg, men jeg er ikke sikker på om jeg liker det nye brukergrensesnittet...

 

 

 

Du kan skifte skin. Jeg skifter alltid tilbake til Opera 9 Classic.

 

Men i denne versjonen er det noe som irriterer meg

 

 

Det kommer en linje mellom fanene og adressefeltet (ja, jeg har fanene og adressefeltet nederst).post-19461-1265898383_thumb.png

Lenke til kommentar
Men i denne versjonen er det noe som irriterer meg

 

Det kommer en linje mellom fanene og adressefeltet (ja, jeg har fanene og adressefeltet nederst).

 

Jeg tror det er fordi du har et gjennomsiktig skin. Det har alltid vært et mellomrom der, jeg ser det på versjon 10.10 også.

 

For øvrig så er mellomrommet der når du har adresselinje og fanene øverst.

Endret av svedman
Lenke til kommentar

Virker som om de har fått bedre kontroll over tv2sporten.no også, hengte seg litt første gangen jeg åpnet, men er mulig den måtte installere Silverlight. Fungerer ihvertfall fint nå.

 

edit:

Virker som om de fortsatt ikke har god støtte for Silverlight.

Endret av karakas
Lenke til kommentar

Still har chrome alt opera har. Det de lanserer som groundbraking har hvert med Chrome fra versjon 0.2...

 

Edit:

 

Testet litt opp mot hverandre og kjørt opera en stund nå. Etter en halv dag med testing av opera har jeg spesielt lagt merke til at når den viser hvor mange elementer som er lastet inn henger det en igjen. argh det irriterer meg at jeg alltid blir sittende og se på den :p En anen ting er oppstarttiden. Utrolig treg til å starte opp, men fanevisningen går supert. Ikke mye og klage på. Suverent bedre enn firefox må jeg si

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Opera på 3 sec, Chrome på under 1 sec. you see the difference?

 

Jeg opplever nå etter litt at denne betaen senker ned hele systemet mitt. Jeg prøve og kjøre av en video gjennom ninjavideo og da henger lyd og OS seg helt opp (Jeg lukker nettleseren og må gjennom oppgavebehandling for å stabilisere). Nei, jeg gikk fra veldig positiv til ekstremt negativ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...