Gå til innhold

Dice hører på spillerne (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt sloppy research her gitt, mye som knapt kan kalles nyheter.

 

- Hardcore-modus er jo ingenting nytt. Flere beta-servere som kjører i hardcore, hvorvidt de fungerer eller ei vet jeg ikke.

 

- DX11-støtte ble vel annonsert samtidig som spillet, i hvert fall ikke lenge etter?

 

De har hele tiden lagt stor vekt på at Bad Company 2 vil ha dedikerte servere som spillsamfunnet selv får styre.

 

Det kan vel på det beste sies å være en halveis sannhet. Serverprogramvare nødvendig for å sette opp BC2-servere blir kun utsendt til EA-godkjente leverandører.

Lenke til kommentar
Litt sloppy research her gitt, mye som knapt kan kalles nyheter.

 

- Hardcore-modus er jo ingenting nytt. Flere beta-servere som kjører i hardcore, hvorvidt de fungerer eller ei vet jeg ikke.

 

Her har du i hvert fall en bekreftelse på at alle flerspillertypene kan spilles i hardcore-modus. :)

 

Det kan vel på det beste sies å være en halveis sannhet. Serverprogramvare nødvendig for å sette opp BC2-servere blir kun utsendt til EA-godkjente leverandører.

 

Takk for den ekstraopplysningen.

 

Du har rett i at de ikke kan settes opp av hvem som helst. De som ønsker kan leie servere fra godkjente partnere, og dermed administrere dem selv. Det er i hvert fall en løsning som er vesensforskjellig fra peer-to-peer-flerspiller. Jeg vil anta at dette automatisk fører til at behov som rene hardcore-servere blir dekket opp fort, uten at Ola Nordmann trenger å administrere sin egen server, men det vil tiden vise.

 

Hvis noen er nysgjerrig på mer finnes det mer om serverløsningen her: http://blogs.battlefield.ea.com/battlefiel...-players.aspx##

Endret av tormoddf
Lenke til kommentar

Det var nettopp det at serverne kunne ha egne regler som gjorde CoD4 til et så godt spill for seriøs konkurransespilling. Du kunne lage ligaer med egne regler og ha servere som støttet det. Om du ikke ville ha slike regler var det bare å velge en av standerdserverne fra de store aktørene.

Lenke til kommentar

Snotrus: det er MANGE regler i krigføring utenom det.

 

Men hva bryr det deg hva folk velger å gjøre på serverne sine? Du er der gratis som gjest, de betaler hele regningen, plus den store mengden ekstraarbeid det er med administrering og moderasjon av en god server.

 

Gå heller til en annen server hvis det plager deg.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
Snotrus: det er MANGE regler i krigføring utenom det.

 

Hva bryr det deg hva folk velger å gjøre på serverne sine? Du er der GRATIS, de betaler regningen, plus den store mengden ekstraarbeid det er med administrering og moderasjon av en god server.

 

Gå heller til en annen server hvis det plager deg.

 

hehe mente ikke å drive slik propaganda... spiller kun på servere jeg betaler for selv. For det meste. Har fem datamaskiner i huset :)

punkbuster er mer en bra nok å ha kjørende på server.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Synes det er bra at EA/DICE viser at man skal høre på de som spiller spillene dems. I forhold til Activision/IW som ikke gjorde en dritt. Vi vet jo alle at det handler om penger. Men EA/DICE gjør det på den riktige måten.

Derfor kjøper jeg BFBC2 selv om det kanskje ikke blir noe kult (selv om det garantert blir det).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...