Gå til innhold

Creative frir til spillerne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikke mye til samarbeid om du ikke sitter med lyd + mic, hvordan ellers skal du få kommunisert med andre?

Skriver i chatten? Som om det på noen måte fungerer i kampens hete..

 

Men 1'200kr for utgaven med kabel? Enten har dette veldig bra kvalitet, ellers så må det være latterlig overpriset?

Dette er vell et USB-headsett med integrert lydkort og alt mulig pakk dette da? Hva med de av oss som sitter med godt lydkort (selv sitter jeg på Asus Xonar HDAV1.3) og ikke trenger en dobling av prisen på grunn av integrert lydkort?

 

Sitter fremdeles på mitt Sennheiser PC 350 og er godt fornøyd med det, har enda til gode å se noe bedre kommet i samme prisklasse, verken dette eller Logitech G35 eller andre ser ut til å klare å levere noe bedre så.

Lenke til kommentar
Jeg sier at normalt sett sitter ikke en person med lyd på wow samtidig som han har på musikk. Heller ikke når han har i gang vent etc. Dere må lese det jeg skriver som helhet og ikke som en kompakt enhet.

 

Og du er selvfølgelig representativ for normalen i en gruppe med 12 millioner mennesker?

 

Veldig dyrt headset.

Er det feil å påstå at creative i dag kanskje er mer kjent for x-fi enn soundblaster?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...