Gå til innhold

Google gatevisning i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I tillegg skal det være enkelt å få uønskede bilder fjernet fra Street View. Dette kan nemlig rapporteres ved å klikke på "Rapporter et problem" nederst i venstre hjørne i Street View-bildet.

Jeg lurer på om dette fungerer like teit som i Youtube. Der er det tilstrekkelig at noen få stk rapporterer en video så blir den fjernet uten at Youtube/Google i det hele tatt ser på den. Er de like late på dette området så kan man sikkert få slettet en hel by før de reagerer.

Lenke til kommentar
I tillegg skal det være enkelt å få uønskede bilder fjernet fra Street View. Dette kan nemlig rapporteres ved å klikke på "Rapporter et problem" nederst i venstre hjørne i Street View-bildet.

Jeg lurer på om dette fungerer like teit som i Youtube. Der er det tilstrekkelig at noen få stk rapporterer en video så blir den fjernet uten at Youtube/Google i det hele tatt ser på den. Er de like late på dette området så kan man sikkert få slettet en hel by før de reagerer.

 

nå er det nok ikke snakk om fjerning av bilder, men sladding.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

:w00t: Den røde bilen kom til lille Rakkestad i dag, det var jo litt moro!

 

Enda fetere var det at jeg lå på hjul bak den, samt at jeg fikk lurt meg foran, hoppet ut av bilen og stilt meg i festlig positur.

 

Får bare håpe jeg kommer med da.. De tok sikkert bare 1 runde?

Lenke til kommentar

:confused: Jeg bare antok at de filmet.. Ville jo vært surt, gledet meg til å se meg selv, jeg.

 

Det var ting som kunne tyde på at de filmet. De kom fra en gate som det ikke er vits i å kjøre gjennom, og da det smatt en buss inn foran så kjørte de med god klaring til den.

 

Men det er fremdeles mye snø og møkkete brøytekanter, ikke optimalt vil jeg tro. Får vente å se..

Endret av toro2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...