Gå til innhold

Test: Cooler Master 690 II Advanced


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

"Sidedøren er helt slett, det eneste som bryter flaten er to viftehull. Her kan du montere totalt to vifter, med muligheten til å velge mellom fire størrelser. Det maksimale her er 120 mm brede enheter."

 

Denne er feil.

 

Jeg flyttet den viften som sto øverst i kabinettet til sidedøren uten problemer (140 mm).

 

Det er plass til følgende:

5x 140mm vifter (2 medfølger).

- To i sidedøren.

- To øverst i kabinettet.

- En foran.

1x 120mm vifte (medfølger).

- En i bakpanelet.

1x 80mm vifte (ikke medfølgende).

- En i sidedøren bak hovedkortbrettet.

Endret av Kjell-arne
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Spørsmål: Hvilke sokler er det snakk om som ikke får plass? Jeg lurer på å kjøpe dette sammen med en AMD PhII 965 på et M4A79XTD. Vil det få plass? Og vil jeg måtte fjerne harddisk-brønner om jeg kjøper et HD5850? Dette ser veldig fristende ut, så m.a.o. for godt til å være sant :)

 

Ja, 5850 vil få god plass.

Bruker selv 5870 Eyefinity edition med litt plass til overs (har ikke PCen foran meg for øyeblikket, men er rundt 5~ cm til overs(etter hukommelsen)).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Alle sokler får plass, det er hovedkorthullet til kjølermontering med bakplate uten demontering av hovedkort det er snakk om :)

 

Hmm, hva mener dere med det ? Synes det er litt uklart, kan noen forklare det litt bedre ?

 

Hullet bak hovedkortet er der for at man skal kunne bytte cpu-kjøler uten å måtte skru løs hovedkortet. Man trenger da bare å løsne høyre-(og selvfølgelig venste) sidedør og skru løs platen som sitter på baksiden av hovedkortet. Hullet i hovedkortbrettet i dette kabinettet er imidlertid litt for lite for enkelte hovedkort, så man allikevel må skru løs hele hovedkortet for å bytte cpu-kjøleren.

Get it? :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...