Gå til innhold

Eksternt harddiskkabinett fra Chieftec


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Platene har det nok ikke noe å si for, men armen beveger seg jo? Er det ikke en fordel om den beveger seg like lett begge veier?

 

Edit: Hm, kanskje armen har motvekt og har tyngdepunktet i aksen den dreier rundt. Noen som vet dette?

Endret av H80
Lenke til kommentar
Hmmm... Skulle likt å sett en test når dette kommer ut.

Håper ikke det er masse lys og lyd. Kunne ha god bruk for ett skikkelig eksternkabinett til snurrediskene.

Da burde du gå for EX-10/20/30/50 fra Lian Li.

 

Platene har det nok ikke noe å si for, men armen beveger seg jo? Er det ikke en fordel om den beveger seg like lett begge veier?

 

Åpne en disk og prøv å kjenn på armen, du vil fort oppdage at her har tyngdekraften ikke noe å si.

 

Virker som et genialt produkt egentlig, hvertfall om man har dårlig med plass i kabinettet.

Ja, det var vel liksom det som var tanken bak eksterne disker. Dette er ikke en ny revolusjon på noen måte.

Lenke til kommentar

Denne så grei ut. Jeg håper seriøst den også kan brukes som Docking stasjon med støtte for hot-swap uten RAID, og at den da har mulighet for 2 datakabler.

 

Er forøvrig enig i at denne burde hatt USB3 når den slippes nå. Synes liksom det blir litt tull å lage nye produkter med USB2 i dag der USB2 er en betydelig flaskehals.

Lenke til kommentar
Hotswap-støtte altså?

 

Jeg tenkt nå på Raid, JBOD etc.

 

er det mulig å koble denne til en router og dele den blant flere maskiner, eller må man ha en NAS til det

 

Ja, så lenge routeren har USB kontakt som kan brukes til eksterne disker, regner jeg med at det går helt greitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...