Gå til innhold

Liten spillmaskin fra Alienware


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6K er jo ikke mye i det hele tatt, men samtidig så setter jeg litt spørsmålstegn ved hvor appealen ligger ved å spille på en skjerm på under 12 tommer og på en kategori av PC som generellt sett egner seg minst mulig til en spillmaskin... det er og blir en nødløsning i mine øyne.

 

Det, og så er tross alt ikke 1,3Ghz noen racer CPU akkurat, selv om det ikke er så ille i forhold til andre maskiner i samme kategori.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

har lyst på denne etter å ha lest noen tester av den. Ikke for å overta stasjonærmaskinen, men bare for å ha noe lett å drege mellom hybeln og hjemmet.

 

Snakkes med en fra Dell, og han sa han regnet med at minstepris ville være på 8,4k =\ der igjen var han ikke helt sikker på dette, så håper han trodde feil :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk denne virker veldig spennende og den dekker en nisje som ingen andre PCer (meg bekjent) gjør - ultraportabel spill-PC. For min del vil jeg i hvert fall gjerne ha en liten PC (max. 13") som også funker til spilling i ny og ne.

 

Ikke videre begeistret for designet på Alienware fordet. Kanskje Dell kan hoste opp en XPS-utgave av denne maskinen?

 

Mangelen på optisk drev kan bli et drawback da det nok ikke er alle som er klar over hvordan man lager en image-fil eller "patcher" spillet til å ikke kreve CD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...