Gå til innhold

Ny Iphone-app for World of Warcraft (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er litt drøyt at denne tjenesten kommer til å kreve "Wow premium". Om jeg fortsatt spilte wow hadde jeg sikkert lett betalt for det, men likevel, tjener ikke Activition Blizzard allerede syke mengder penger fra før? Her skal det tydeligevis melkes så mye som mulig (tidligere har de jo blant annet lansert mini-pets som koster penger)...

 

This is a fairly complex service to develop, due in large part to its unprecedented integration with the game, so we don't have an exact release date yet. It's important to note here that certain elements of the service will be premium-based, which we'll go into more detail on once the service functionality is finalized.
Lenke til kommentar
Synes det er litt drøyt at denne tjenesten kommer til å kreve "Wow premium". Om jeg fortsatt spilte wow hadde jeg sikkert lett betalt for det, men likevel, tjener ikke Activition Blizzard allerede syke mengder penger fra før? Her skal det tydeligevis melkes så mye som mulig (tidligere har de jo blant annet lansert mini-pets som koster penger)...

 

This is a fairly complex service to develop, due in large part to its unprecedented integration with the game, so we don't have an exact release date yet. It's important to note here that certain elements of the service will be premium-based, which we'll go into more detail on once the service functionality is finalized.

Nå bruker jo Blizzard penger på å utvikle et sånt system, så penger tilbake i "kassa" må de jo selvsagt ha :)

Lenke til kommentar

Man skulle jo kanskje tro at de fikk en del penger inn fra de x millioner spillere som betaler månedsavgift...

 

Poenget mitt er at hele konseptet med "Wow premium" er latterlig. Man betaler jo allerede for å spille. Greit nok at man må betale ekstra for tjenester som server transfer, nick/race/faction change, mini pets, osv. Dette er jo 100% frivillig og langt i fra nødvendig. Men jeg ser for meg at det å kunne bruke auksjonshuset fra mobilen raskt kan bli nødvendig (spesielt om man prøver å tjene en god slump gold derfra) og ikke bare en ekstratjeneste.

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Enig med Pug her.

 

Når jeg spilte WoW var Auction House det jeg synes var gøy. Hvis man ikke betaler for denne tjenesten, er det nesten umulig å holde tritt med de som kan følge med på auksjonene døgnet rundt.

Dette vet Blizzard, og de vet at de kommer til å tjene fett på det.

 

Det er i prinsippet som å kjøpe gull. Du kjøper en tjeneste som gjør at du har et overtak, og hvis du ikke kjøper den, ligger du langt etter de som betaler for en slik tjeneste.

 

Jeg har fullstendig mistet respekten min for Blizzard. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hvis du har måket innkjørselen til naboen en dag og får en 50 lapp for det, mens neste dag er du ekstra flink til å måke framfor garasjen og rette ut brøytekanten ved innkjørselen. Vil du da si nei takk til å få 75 i stedet for 50 kroner?

 

Blizzard gir spillerne muligheten til flere funksjoner; til gjengjeld vil de ha bedre betalt.

 

Enkel tankegang. Ingenting å klage på heller forsåvidt. Don't like it? Don't buy it.

Lenke til kommentar

Ja, la oss håpe de innfører enda flere ekstratjenester! :) Tankegangen "don't like it, dont buy it" er jo super.

 

Kjipt å måtte levle en alt? Blizzards nye tjeneste "Max in a flash!" hjelper deg! 500kr for å starte på 70, 800kr for en ferdig level 80! Kjipt å geare opp? Blizzards "Epixxx in a box" gir deg alt du trenger for å raide Icecrown nette sum av 500kr!

 

Kjipt at alle andre har en 310% mount mens du flyr rundt med en 280%? Blizzard selger deg sikkert en 310% for 500kr til! Urettferdig at "alle andre" har et legendary item? 1000kr for et custom-farget epic item!

 

For vanskelig med hard modes i icecrown? Blizzard selger sikkert en buff som gir 10% damage/healing bonus, så lenge du kan betale for det.

 

Don't like it? Don't buy it.

 

Greit nok med tjenester som ikke har noe å si for gameplayet. Server transfer, nick change, race change, osv har null og niks å si for hvordan man spiller eller hvor bra man spiller. Når man derimot begynner å innføre tjenester som kan bli essensielle for å gjør det like bra som alle andre begynner det å stinke.

Lenke til kommentar

nå har da faktisk race change mer for gameplay å si enn en auksjon app etter min mening. dessuten er det heller ikke klart hvilke deler vil være premium basert. sannsynligvis kan du overvåke auksjoner gratis men må betale hvis du vil by via mobilen sikkert.

 

så klart er det en viss fordel for de som har den, det skal eg ikje fornekte. men akkurat auksjoner er ikke den største delen av wow.

nå er det uansett for lite detaljer om hva det vil inneholde til at det er å sammenligne med å gi 10 prosent damage økning.

 

ps, shift tast ikke fungerende.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...