Gå til innhold

Nokias bytteprogram fortsetter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enkelte av Nokias ladere kan gi deg støt, men har ikke voldet noen skade ennå.

 

Les mer

 

Ja, det er vel ikke greit med så mye negativ oppmerksomhet rundt Nokia? Dere kunne vel ta dere bryderiet med å formidle nyheten om at det Nokia eide selskapet Navteq nå struper igjen lisensen til Nav4All, slik at vi mister en gratistjeneste som alle kunne benytte. De påstår at det ikke har noe med Nokia sin lansering av gratis navigasjon, men de som tror på det, tror vel også på julenissen? Her ser vi resultatet av Nokia sitt oppkjøp av Navteq...

Så heretter vil jeg boikotte alt som har med Navteq å gjøre, og jeg vil passe på at min neste GPS ikke innehar kart fra en som tydeligvis er ute etter monopolisering av markedet...

Lenke til kommentar

Herregud tror ikke det finnes en person i verden som er så negativ til Nokia som du poe. De bytter ladere for å være på den sikre siden, noe som jeg vil påstå er veldig bra av dem da det ikke finnes en person i verden som har fått støt.. Artikkelen er heller ikke ment som negativ oppmerksomhet, men til opplysning for de som ønsker å bytte ladere

Endret av sindrejl
Lenke til kommentar
Herregud tror ikke det finnes en person i verden som er så negativ til Nokia som du poe. De bytter ladere for å være på den sikre siden, noe som jeg vil påstå er veldig bra av dem da det ikke finnes en person i verden som har fått støt.. Artikkelen er heller ikke ment som negativ oppmerksomhet, men til opplysning for de som ønsker å bytte ladere

 

Ja, men jeg ønsker fokus på monopoliseringen som aldri vil slå bra ut for forbrukerne. Og at jeg må bruke tid på å bytte en lader, er negativt, uansett hva du måtte mene om det. Toyota som også opplever problemer for tiden, har allerede tapt markedsandeler på dette, og selvfølgelig er en slik ting negativt for Nokia. Hadde jeg vært artikkelforfatter i Amobil, skulle jeg skrevet en overskrift med krigstyper, ala'; Bytt din Nokialader nå, før du får 230v gjennom kroppen! Hadde dette dreid seg om et annet mobilmerke, hadde nok overskriften på Amobil vært noe i den duren ;)

Lenke til kommentar
Ja, men jeg ønsker fokus på monopoliseringen som aldri vil slå bra ut for forbrukerne. Og at jeg må bruke tid på å bytte en lader, er negativt, uansett hva du måtte mene om det. Toyota som også opplever problemer for tiden, har allerede tapt markedsandeler på dette, og selvfølgelig er en slik ting negativt for Nokia. Hadde jeg vært artikkelforfatter i Amobil, skulle jeg skrevet en overskrift med krigstyper, ala'; Bytt din Nokialader nå, før du får 230v gjennom kroppen! Hadde dette dreid seg om et annet mobilmerke, hadde nok overskriften på Amobil vært noe i den duren ;)

 

Haha godt du ikke er artikkelforfatter her da ;) ;) Forsåvidt godt jeg ikke er det heller :p

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært artikkelforfatter i Amobil, skulle jeg skrevet en overskrift med krigstyper, ala'; Bytt din Nokialader nå, før du får 230v gjennom kroppen!

Og nettopp det sier vel sitt om ditt syn i denne saken. Det blir stadig vanskeligere å ta deg seriøst. Av de mange mange mange millionene det finnes av denne laderen har altså ingen blitt skadet.

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært artikkelforfatter i Amobil, skulle jeg skrevet en overskrift med krigstyper, ala'; Bytt din Nokialader nå, før du får 230v gjennom kroppen!

Og nettopp det sier vel sitt om ditt syn i denne saken. Det blir stadig vanskeligere å ta deg seriøst. Av de mange mange mange millionene det finnes av denne laderen har altså ingen blitt skadet.

 

 

 

Nei men uansett hvordan du, eller Amobil for den saks skyld, måtte vrenge å vri på dette, så er det da ingen positiv ting for Nokia?

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det ikke en positiv sak for Nokia, det koster både i produksjon og omdømme.

 

For kundene vil jeg dog si det er positivt. En ekstra gratis lader, så kan man velge selv om man vil slutte å bruke den forige, men risikoen er jo så og si null.

 

Hadde risikoen vært så og si lik null, hadde nok aldri Nokia tatt seg bryderiet med å bytte ut disse. Jeg vil tro risikoen for at et barn fikler av dekslet og får strøm i seg, er relativ stor, og Nokia tør ikke annet enn å tilby seg å bytte disse defekte laderne. Men den dagen et barn får 230 volt gjennom kroppen, er nok ikke bytteprogrammet til Nokia bra nok. De burde ha sendt en ny lader til alle som har en slik en, deriblant meg, samtidig som de legger ved ferdig frankert emballasje for retur av den gamle. Men jeg har ikke hørt et pip fra Nokia enda... Men heldigvis finnes det mer seriøse aktører i markedet. Aktører som blant annet tar på seg ansvaret når de har produksjonsfeil i linjene. Nokia burde se på Toyota og ta lærdom. Og en annen ting; jeg tror ikke på historien at dette aldri har skjedd, og det at Amobil lager et poeng av det, gjør meg ennå mer misstenksom. Enda en grunn til å ikke anbefale Nokia!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...