Gå til innhold

Galaxy 2 i februar?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samsung har satset stadig med på Android i det siste

Haha, du mener dumpet ut et ræl av en telefon og spyttet i trynet på de stakkarslige menneskene som kjøpte den? Ok, kanskje litt dramatisk her. Det var en relativt god telefon, men fremdeles dårligere enn alternativene.

 

Men såvidt jeg vet er Samsung den eneste leverandøren som fremdeles har en telefon med Android 1.5 og har ikke gitt noen nyheter om noen oppdateringer. Utilgivelig spør du meg. Kommer denne med 2.1 så er det jo ikke gale, men kun en idiot hadde kjøpt denne over den kliss like Nexus One som kommer til å få langt hyppigere oppdateringer.

 

Samsung skal få muligheten til å vise at jeg tar feil, men inntil da bør folk holde seg langt unna.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Det er mange ting som man må ta med for å finne ut hva som er det beste alternativet for en person..

 

Noe som er litt vanskelig siden galaxy ikke er blitt lansert enda..

 

Men vist det er 32gb man absolutt vil ha+android 2.1..

 

Så må man se på pris på galaxy 2 versus nexus 1 med 32gb minnekort..

 

Vil man ha 64gb der i mot, så vil det mest sannsynelig bare være ett alternativ..

 

Men dette har ikke Zappy snakket noe om, han satt disse telefonene mot hverandre. Og med ett godt argument(etter min mening), at HTC(nexus one) er mye bedre på oppdatering/fiks i software enn samsung.. Ut i fra hva vi vet om samsung og HTC fra før av, så er dette fakta.. Altså software oppdateringene er ett argument som taler for Nesus One, så sier han: Samsung skal få muligheten til å vise at jeg tar feil, men inntil da bør folk holde seg langt unna

 

Jeg tolker det mer som ett råd, enn forsøk på og bestemme for andre..

 

:)

Lenke til kommentar
Ifølge ryktene skal Samsungs nye Android-flaggskip lanseres under Mobile World Congress.

 

 

 

Les mer

 

Jeg syntes dette er litt kult jeg!

 

Nå ser vi telefoner komme i fleng med samme operativsystem akkurat som på pc. Så må produsentene fokusere på å levere best mulig maskinvare for å vinne kundene! Jeg tror vi kommer til å se mye spennende telefoner i tiden som kommer, og vi vil nok også se en rimelig god spissing av telefon os konkurransen! :) Dette blir en skikkelig fest for oss forbrukere!

Lenke til kommentar
Jeg tolker det mer som ett råd, enn forsøk på og bestemme for andre..

 

Jeg har Galaxy v1... og finner rådet om å ligge unna Samsung og Galaxy til å være et veldig godt råd. Oppdateringsfrekvensen av firmware er bekymringsverdig...

 

Man blir litt misunnelig når man ser alle rundt seg med HTC til stadighet får nye features og blir lovet oppdatering til android 2.1, mens Samsung ikke engang evner å fixe en utrolig plagsom keylock....

 

Jeg kommer til å oppgradere til Android 2.1, men det blir neppe noen ny Samsung for min del... og jeg har det også veldig vanskelig med å anbefale samsung til noen andre...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...