Gå til innhold

Bad Company 2-beta tar av (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen ikke rart at det tar av. BC2 er noe av det råeste jeg har vært borti, og dette er bare en beta!

Lyden er helt ekstrem. Sitter med fullt adrenalin når jeg spiller. :D

 

EDIT: Man trenger ikke cd-key for og spille beta på steam. Når du kjøper spillet, kommer betaen automatisk på "My games" lista.

Endret av blashyrkh
Lenke til kommentar
Lyder er bra ja, men når det tar ett fullt magasin med treff for å drepe noen blir det litt drøyt IMO..

Enig. De må gjøre noe med det, men ellers er det knallbra. Veldig, veldig mye bedre enn MW2 som er best egnet for 10 år gamle Asbergere med ADHD og sukkersjokk.

Lenke til kommentar
Faen ikke rart at det tar av. BC2 er noe av det råeste jeg har vært borti, og dette er bare en beta!

Lyden er helt ekstrem. Sitter med fullt adrenalin når jeg spiller. :D

 

EDIT: Man trenger ikke cd-key for og spille beta på steam. Når du kjøper spillet, kommer betaen automatisk på "My games" lista.

Om du ikke husker det så trenger man cd-key for å kunne spille BC2 gjennom steam også. Jeg fikk ihvertfall opp en dialog med cd-key som måtte skrives inn manuelt i spillet etter jeg hadde kjøpt og lastet ned/installert beta-versjonen.

Lenke til kommentar
Faen ikke rart at det tar av. BC2 er noe av det råeste jeg har vært borti, og dette er bare en beta!

Lyden er helt ekstrem. Sitter med fullt adrenalin når jeg spiller. :D

 

EDIT: Man trenger ikke cd-key for og spille beta på steam. Når du kjøper spillet, kommer betaen automatisk på "My games" lista.

Om du ikke husker det så trenger man cd-key for å kunne spille BC2 gjennom steam også. Jeg fikk ihvertfall opp en dialog med cd-key som måtte skrives inn manuelt i spillet etter jeg hadde kjøpt og lastet ned/installert beta-versjonen.

Joda, stemmer det. :p Men cdkeyen ligger jo i spillet da. Er jo bare og høyreklikke på spillet og "vis cd-key"

 

Jeg syns ikke man tåler for mye jeg. Har vært verre vist man tålt for lite. Sikter man i hode, så dør de ganske så fort. ^^

Lenke til kommentar
Faen ikke rart at det tar av. BC2 er noe av det råeste jeg har vært borti, og dette er bare en beta!

Lyden er helt ekstrem. Sitter med fullt adrenalin når jeg spiller. :D

 

EDIT: Man trenger ikke cd-key for og spille beta på steam. Når du kjøper spillet, kommer betaen automatisk på "My games" lista.

Om du ikke husker det så trenger man cd-key for å kunne spille BC2 gjennom steam også. Jeg fikk ihvertfall opp en dialog med cd-key som måtte skrives inn manuelt i spillet etter jeg hadde kjøpt og lastet ned/installert beta-versjonen.

Joda, stemmer det. :p Men cdkeyen ligger jo i spillet da. Er jo bare og høyreklikke på spillet og "vis cd-key"

 

Jeg syns ikke man tåler for mye jeg. Har vært verre vist man tålt for lite. Sikter man i hode, så dør de ganske så fort. ^^

 

Men om de er tomme for cd-key's, så kan jo Steam også være tom for cd-key's så da er jo muligheten der at man ikke får lastet ned/installert beta-versjonen :S Men det kan jeg ikke si noe sikkert om.

 

Har ikke prøvd det fullt så mye, men må si jeg bemerket meg spesielt hvor mye de tåler ved bruk av sniper-våpen. 500m og et godt treff med et slikt våpen skal være ganske fatalt, men når de fortsatt sprader rundt etter 3-4-5 treff da er det noe som ikke stemmer..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...