Gå til innhold

Disse kommer i februar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virkelig bra de lager flere og bedre mobiler uten touch skjerm. Er drit lei det nå! Alt for mye dill og dall.. En mobil skal man RINGE og sende SMS med. Ikke se film og surfe på nett.. Det har man laptopen osv til.

 

Samsung S5350 Shark virker lovende, eller Samsung S5550 Shark 2 med amoled skjerm.

 

 

Philips kommer med noen skikkelig nydelige mobiler, med over 1.MND standby tid ! Bare kjipt de ikke virker på mobilnettet i Norge :(

 

Philips X810 og X550 har virkelig nydelig design!

Lenke til kommentar

Det går kjempe fort og greit å finne frem kontakter og skrive sms med mine touchtelefoner, har både Omnia HD og Jet. Jeg er kjempeglad for at det finnes et godt utvalg av touchtelefoner i dag. Men ja, vi er forskjellige og heldigvis finnes det mye for dere som ønsker taster også. Å skrive på telefonen når man kjører bil, skal man ikke gjøre uansett hva slags telefon man har...

Lenke til kommentar
Jeg er fullt klar over det, men det er ikke så ofte jeg har behov for å f.eks. skrive kinesisk med stylus på mobilen, eller annet presisjonsbruk.

 

Trykkfølsomme skjermer har absolutt sine få fordeler, men i det store og hele er nok berøringsfølsomme skjermer tingen å gå for.

 

Tja, vil du ha en avansert telefon, som du kan bruke nærmest som en pc, vil jeg anta at trykkfølsom ennå kommer til å dominere i lang tid fremover. Skal man ha en enkel telefon, med basisfunksjonene, så er vel berøringsfølsom å foretrekke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...