Gå til innhold

GTA-episoder slipper fri (PC/PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er tydelig at han er fra det tidligere Jugoslavia, men bekreftes det noengang at han er serber? Uansett er dette herlige nyheter. Man trengte altså bare å vente litt på ekstramaterialet, både til GTA og Fallout. Forhåpentligvis er dette begynnelsen på slutten for eksklusivitets-tullet. Lurer på om det finnes noen pengesum som er verdt avvisningen av så store deler av kundemassen en slik avtale medfører.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Tror aldri nasjonaliteten til Niko ble bekreftet, men jeg har i alle fall et bestemt inntrykk av at han er polsk. Er riktignok ikke sikker på hvor jeg har det fra, når jeg tenker meg om ... :ermm:

 

Jeg stusset også over dette, har alltid tenkt at han var fra jugoslavia (var han ikke involvert i krigen der i følge historien), men når jeg tenker meg om, så kan jeg heller ikke huske at det konkret har blitt nevnt.

 

Har man noe glede av tidligere saves på disse episodene, eller er de helt uavhengig av dine handlinger som Niko?

 

AtW

Lenke til kommentar

Dette var 100% forventet, all den tid ekslusivitetsperioden Microsoft betalte dyrt for har var lenge nok. Porting til PC er forholdsvis enkelt, og med erfaringene frå utvikling av dette spelet til både PS3 og Xbox går det jo greit til PS3 også.

 

Utover port-kostnadene er det kun distribusjon, og eg antar dette blir til salgs på Steam for PC-versjonen. Ekstremsalget av GTAIV i romjula (var det 7-8 € det kostet den eine dagen?) gir jo eit solid marked for disse utvidelsene, i tillegg til retail.

Lenke til kommentar

Går ikke et oppdrag ut på å gi skylden på serberne for et diamanttyveri? Litt rart om han da skal gi seg ut for å være serber da.

 

Jeg blir garantert å kjøpe disse tillegspakkene, synes spillet er veldig bra med untak av to ting:

Veldig grøtete grafikk, og mangel på fly/tanks og slikt.

Lenke til kommentar

Håper absolutt ikke det er slutt på eksklusive titler. Alle eksklusive titler som bli spesiallagd for én konsoll har en tendens til å bli mye bedre enn om man skal lage til alle 3 plattformer. Men det går fint for meg at alle spill utviklet av tredjeparts utviklere blir multi. Men jeg vil fortsatt ha Naughty Dog og Insomniac Games (f.eks.) til kun PS3.

Lenke til kommentar
Håper absolutt ikke det er slutt på eksklusive titler. Alle eksklusive titler som bli spesiallagd for én konsoll har en tendens til å bli mye bedre enn om man skal lage til alle 3 plattformer. Men det går fint for meg at alle spill utviklet av tredjeparts utviklere blir multi. Men jeg vil fortsatt ha Naughty Dog og Insomniac Games (f.eks.) til kun PS3.

Vet ikke om dette var et svar til meg, men jeg er selvfølgelig enig i dette. Det jeg mener er en uting er eksklusivt ekstramateriale til spill som allerede er multiplattform, i hvert fall så lenge det ikke er tekniske begrensninger som ligger til grunn.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Holder på med GTA4 nå, og Niko er fra Balkan, hvor blir vel ikke spesifisert, men greker er han nok ikke.

 

 

Uansett har jeg mye igjen av GTA4, og selv om man ser at budsjettet har vært skyhøyt, så synes jeg kontrollen føles i overkant treig og unøyaktig.

Sniker meg til et lite spørsmål her: Er det mulig å forandre kamerainnstillingene til et friere kamera som ikke alltid sentrerer seg bak Niko?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...