Gå til innhold

Test: Chieftec CS-03B


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, her har det nok gått litt fort i svingene. I tillegg til viss/hvis-feilen, er det mange og/å-feil, og jeg visste ikke at samer ble lignet på en annen måte enn oss andre (samelignet --> sammenlignet). I tillegg er det en del setninger som jeg synes er litt merkelig oppbygd. Men ellers en god test :)

Lenke til kommentar

Ser ut som ett helt ok kabinett till en fin pris. Bra test förövrigt, men någonting jag saknar, och kanske vad flera saknar. Kan testaren inte lägga på en intel/amd standardkylare ovanpå processoren och ta en bild så man ser klarering till toppen? Eventuellt tilsammans med en målestock. Jag förstår det kan se lite harry ut, men hade varit fantastiskt praktiskt för oss som faktist är ute efter ett kabinett. Den måste inte spännas fast ellernått, men bara så man får en viss aning om vad som kan användas. Det samma med ett billigt/mellanklass skärmkort. Det finns många av oss som kan tänka sig en liten maskin till media, men som kanske vill fyra upp WoW eller liknande.

Lenke til kommentar

Det blir på én måte litt feil å trekke for dårlige termiske egenskaper hvis det er plass for vifter, men ingen blir benyttet i det hele tatt??? Jeg ser da for meg de som eventuelt kjøper et kabinett, uansett hvilken det vil være, så kjøper de vifter også om det mangler? Hvorfor testet ikke dere kabinettet montert med noen av deres egne vifter også?

 

OT: Gleder meg til å se reaksjonene på forum folka når HW begynner med mange PSU tester igjen he-he

Lenke til kommentar
Er generelt skeptisk til kabinett som benytter mindre vifter enn 120x120mm, særlig når vi snakker desktop/mediasenter.

Enig. Burde være standard med 120mm vifter i kabinetter som markedsføres mot HTPC-segmentet i dag. At fronten er i plast (og det synes) er også et minus for noe som skal stå i stua. Nei, jeg tror Chieftec egentlig har laget et kabinett for en "trendy" kontor-PC, men i siste liten har slengt på HTPC/Mediacenter som bruksområder for å selge mer.

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...