Gå til innhold

Nye bilder av HTC Bravo og Supersonic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er vel strengt tatt HTC "Supersonic" ifølge ryktene en android telefon, ikke WinMobile.

Dette ser du jo forøvrig på bildet som også er lagt ut i artikkelen.

 

Det som er hele poenget med denne telefonen vil jeg anta, at det er en android utgave av HTC HD2.

 

EDIT: Legger ved en lenke til engadget der det står litt om denne;

http://www.engadget.com/2010/01/17/htc-sup...-android-style/

Endret av Equanox
Lenke til kommentar

Jeg har hatt Hero i 5 mnd nå og det som er bra er Sense. Standard android imponerer meg ikke. HD2 som også kjører sense med windows under virker langt bedre. Denne har en kollega hatt i noen mnd. Gleder meg til mange nye mobiler og oppgraderte os utover våren. Ser spesielt fram til windows phone 7. Det er mange utviklere som kjenner microsofts .net u

Lenke til kommentar
PowerTorsk: Har Hero jeg også og blir egentlig bare gladere og gladere i Android. Dog, Android gjør seg nok enda bedre på noen av de kraftigere mobilene her som er på vei..

 

Windows Mobile blir jo dømt nedenom og ned på så og si alle måter og Symbian er jo veldig begrensende.

Ingen telefonprofiler, ingen integrert filutforsker, rævva Bluetooth, SMS er et rent kaos (!!!!), kontaktlisten er ikke gjennomført nok, Flash er foreløpig ubrukelig tregt og øker bare datakostnadene, nettleseren mangler en del, ingen hendig oversikt/behandling av apps (!!!!), telefonen må restartes på grunn av merkelige bugs hver tredje dag, innstillingene er ikke oversiktlige nok...

 

Man kan gjøre ALT med Symbian. Hvilken Android App gir meg profiler på telefonen f.eks? Hvordan bruker jeg mobilen som en hotspot over 3G?

...og hvordan i huleste velger jeg min egen alarmtone, og ikke det som medfølger?

Endret av PowerTorsk
Lenke til kommentar

Uhm, profiler? Gjøre ikke Scenes samme nytten? Ingen integrert filutforsker kan jeg forsåvidt være enig i, men det er ikke noe den gjennomsnittlige bruker trenger. Og det er mange gode alternativer på markedet helt gratis. Bluetooth er jeg enig i er et problem for de som bruker det mye til overføring, dog det er ryktet at det skal bli bedre med neste oppdatering.

 

Hva er problemet med SMS? Du får en liste med sms sortert etter kontakter der du kan se en komplett samtaleliste sortert etter dato med den kontakten. Rekkefølgen på kontaktene er etter hvem du fikk sms fra sist. Jeg bruker sms mye på telefon og finner denne løsningen kjempegrei ettersom den gjør samtaler via sms mye mer sømløse og oversiktlige.

 

Hva som er uoversiktlig med kontaktlisten? Er sikkert noe som kunne vært forbedret, men kommer ikke på noen egentlige mangler..

 

Flash er ikke spesielt bra nei, men det har litt med kraften på maskinvaren osv å gjøre. Og det finnes da andre nettlesere.

 

Selv har jeg ikke opplevd noen bugs bortsett fra de første par dagene når jeg rotet det litt til selv. Og ser heller ikke problemet med innstillingene. Finner lett fram til alt jeg måtte trenge av innstillinger. Eneste er Synchronisation jeg synes kunne vært litt utbedret.

 

Hotspot? Mener du å bruke teethering? Plugge inn usben, ha htc sync innstallert og koble til?

 

Er enig i at det er litt knotete å velge mp3 som ringetone. Du må velge sangen i musikkspilleren og så velge "use as ringtone". Men, er vistnok en app som heter rings extended eller noe sånt som gjør det enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Scenes kan vel ikke lagre innstillinger for volum på forskjellige ting/forskjellige ringetoner etc? På Nokia trykket jeg bare på av-knappen, for og så velge "Kveld" for når jeg sitter inne foran PC-en og vil ha lavt volum og ingen vibrering. I tillegg har Nokia tidsinnstilte profiler, som er praktisk for meg som går på skole. Da kan telefonen automatisk gå fra Lydløs til Generell når skolen er ferdig.

 

Tid for mottatt melding vises ikke hvis meldingen er fra forrige døgn eller eldre. (Ja, dette er veldig viktig for meg.) Når jeg skriver meldinger, vises ikke hvor mange segmenter (delmeldinger) meldingen totalt består av før jeg lukker tastaturet.

Jeg kan heller ikke sortere meldinger etter sendte eller mottatte. (Alt som er nevnt plager meg kontant. Hvorfor bytter det på om hovedprogrammet eller sist bruke tråd åpnes når jeg trykker på Messages?)

 

Egentlig er ikke kontaktlisten et særlig stort problem i seg selv. Jeg er bare irritert på at den tingen på høyresiden man scroller med forsvinner når jeg står stille. Og at det lagger (dette skyldes sikkert hardware).

 

Jeg opplever flere bugs opptil flere ganger i uken, som noenganger krever restart (som tar lang tid "/ )Innstillingene har så og si ingen ikoner whatsoever. Det gjør at jeg faktisk må lese før jeg trykker, og ikke bare kan huske et bilde. I tillegg er det ikke sortert etter farge på noen som helst måte, som også ville hjulpet (dypere inn i menyene, lysere farge etc.). Det kunne også vært en animasjon som viste "hvor jeg gikk" (som f.eks. Zune HD har klart bra).

Hvorfor kan man ikke stille ALLE varslinger på et og samme sted? Jeg kan ikke stille SMS-tonen på samme sted som ringetonen?

 

Jeg mente hotspot, men også tethering. Det fins et program til Nokia, men jeg vil først og fremst bruke tethering. Trodde det skulle gå over Bluetooth i 2009/10. Men greit nok, jeg har alltid med USB.

 

...

 

Jeg mener ikke å høres ut som jeg SLAKTER Android, det er flere ting jeg elsker med det (Rullgardin!!!! :) ), men jeg synes det er unødvendig å fordumme ting såpass. Men jeg er kanskje litt nerd.

 

Uansett synes jeg ikke det finnes noen unnskyldning for å ikke kunne sortere bildene med en integrert løsning. Jeg kan ikke engang bruke kategorier og slikt (som på N900). Dette blir kaos ved telefonbytte.

 

PS: Beklager sent svar.

Lenke til kommentar

Skjønner skjønner :) Et par ting der jeg også kan irritere meg over, men for det meste plager det meg ikke eller så bruker jeg det så lite at det ikke er noe stort problem.

 

Men, men. Forskjellige behov. Det jeg liker best med slike problemer på Android er at utviklingen går raskt og det aller meste kan endres ved hjelp av applications og det utvikles stadig nye ting. Android er enda ungt, gleder meg til å se utviklingen framover :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...