Gå til innhold

Test: Apacer AL460


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At HDMI kabel ikke følger med ser jeg ikke på som et minus. Alle trenger forskjellige lengder på kablene sine og HDMI kablene er såpass dyre at de mest sannsynlig hadde hevet prisen på spilleren med en del.

 

Men selve spilleren så jo grei nok ut, til den prisen ihvertfall, men tror det finnes bedra alternativer, og for min del så er en pc fortsatt det beste alternativet, men det gjelder jo kun hvis man allerede har en pc liggende eller har tenkt å gjøre mer avanserte ting enn det man får til med en slik boks

Endret av sisk2105
Lenke til kommentar

Nja, HDMI-kabler får man egentlig veldig billig, men de er sykt overpriset. Derfor er sikkert elbutikker mye mer villig tilå selge produktet ditt hvis kabel ikke følger med. :p

 

Ellers synes jeg nesten det er litt streng kritikk for å ikke reagere umiddelbart på tastetrykk - i hvert fall i denne prisklassen. Men det er veldig greit at dere nevner det, for de som synes slikt er veldig irriterende. Selv irriterer jeg meg grønn over min nye LG TV som har en ekstremt irriterende forsinkelse.

Lenke til kommentar
At HDMI kabel ikke følger med ser jeg ikke på som et minus. Alle trenger forskjellige lengder på kablene sine og HDMI kablene er såpass dyre at de mest sannsynlig hadde hevet prisen på spilleren med en del.

 

Men selve spilleren så jo grei nok ut, til den prisen ihvertfall, men tror det finnes bedra alternativer, og for min del så er en pc fortsatt det beste alternativet, men det gjelder jo kun hvis man allerede har en pc liggende eller har tenkt å gjøre mer avanserte ting enn det man får til med en slik boks

 

Du får kjøpt 2 meter HDMI for 30-40 spenn, prisen for en slik produsent er nok enda lavere.

 

AtW

Lenke til kommentar

Mangel på HDMI-kabel er ikke noe som veier tungt altså, vi bare nevner det. Det fulgte f.eks. med til Qnaps NMP-1000, men den er jo også i en helt annen prisklasse :)

 

Med fare for å starte nok en kabel-diskusjon: Hva er så dårlig med HDMI-kabelen som medfølger Panasonic BD60?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...