Gå til innhold

Søker internasjonale regler for Cloud Computing


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skeptisk... Jeg tror jeg setter større tillit til EU-kongressen på dette området, det virker i alle fall som om de vet mer om datamaskiner enn at det er den bildet er på...

 

Hva skjer forresten med å avslutte en artikkel med et kolon? Det virker som det skulle kommet tall fra microsoft, men det gjorde det ikke. I samme slengen kan det nevnes "<...> tar i bruk [substantiv her] man ikke vet den reelle konsekvensen av". (med mindre bruk er substantivet, og da gir ikke settningen noen mening... Å ta i et bruk...)

Endret av GullLars
Lenke til kommentar

Og hvor er kilden? Blir veldig subjektivt å si "ifølge ..... ganske så oppsiktsvekkende."

 

Men stiller meg også tvilene til at en kongress skal vedta et sett regler og retningslinjer for noe slikt. Iallefall når CC er et såpass abstrakt og udefinert begrep.

 

Og som GullLars sier, stiller meg noe tvilende til kompetansen fra det holdet. Og tror MS har en baktanke om at kongressen skal be dem om anbefalinger ol. så det i praksis er MS som skrive "lovene" rundt CC.

 

Men igjen bunner dette ut i mangelen på et "rettsystem" på internet. Og dette ønsker jeg ikke skal være hverken MS eller den amerikanske kongressens oppgave!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...