Gå til innhold

Test: Creative Aurvana Air


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Creative Aurvana som er tilgjengeli for en femtedel av prisen der derimot noe av det beste jeg har hørt. Ikke 100% perfekt, og jeg har ikke hørt noen virkelige high-end å sammenlikne med, men du får virkelig ikke bedre plugger til 300kr. <- punktum. Synd at flere og flere hiver seg på "dyre propper/headset med et design som liksom skal forsvare prisen, men lydkvalitet som ikke holder mål"- bølgen

Lenke til kommentar

Skulle mene det, ja. Deilige propper. Min høyre propp sluttet dessverre å fungere, og CX300-ene jeg fikk for en billig penge (som får en del skryt, om enn ikke fra high-end verdenen) var en stor skuffelse i forhold. Så da strippet jeg heller ledningen og fant ledningsbruddet, og surret dem sammen igjen. Ulempen er at proppen ikke går sammen, men med litt lodding, kutting av unødvendig ledning og limpistol skal det gå bra. :p

 

Når jeg fant ut at man fikk dem ned i 300kr nå ble jeg fristet til å bare kjøpe nye, men det er nå gøy å fikle med ting. :wee:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

En annen nettside jeg ikke husker navnet på sa de var på lik linje med A8... De gledet seg imidlertid mer til Aurvana Ice, som er in-ears. De sa at om de fikk samme lyden med isolasjon til samme pris, ville de vært storfornøyde.

 

Enig med NgZ, Aurvana er backup-settet mitt. Beste lyd til 300, uansett. Grunnen til at jeg ikke bruker dem til daglig er at jeg har UE Super Fi 10 Pro (tror det er riktig navn :p), som er en god del dyrere. Det ironiske er at bassen i Aurvanaene LETT banker UE'ene x)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...