Gå til innhold

Komplett med redusert omsetning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

komplett.no hadde en periode da de hadde alt, og til gode priser, samt kundeservice som var enestående, i dag er det meget sjeldent jeg finner ting som enten er på lager eller har en pris som kan konkurrere med dustin home, amentio eller netshop, ofte er det snakk om prisforskjeller på over 100kr, og da de begynte å dytte nesten all kundeservice over til produsentene, som enten ikke har servicekontor i Norge eller kan svare på mail innen 1 uke, da blir det håpløst..

 

 

og siden jeg nå også får gratis frakt som student hos dustin home er svare ganske åpenbart hvem som stiller sterkest når jeg skal ha noe..

 

komplett for pluss for den beste og mest oversiktlige siden, men alt det andre trekker en del ned...

Lenke til kommentar

Jeg liker å handle alt i fra komplett. F.eks vist alle delene i den stasjonære kommer fra komplett kan man returnere hele maskinen til de vist den ikke fungerer selv om man har satt den sammen selv. De har utrolig rask levering og god service. Regnet over alle fakturaene registrert på kontoen min der. Og siden 2005 har jeg handlet for 87872,- hos komplett.no :)

Lenke til kommentar
Komplett er fortsatt en fantastisk nettbutikk på grunn av deres hyppige tilbud. Med disse havner de lett på førsteplass igjen når det kommer til pris, og påliteligheten er som alltid meget tilfredstillende. Ta for eksempel salget på Acer Aspire 5738ZG til 5000 kroner, som kan sammenlignes med Multicom Compal KHLB2 til 7400 kroner. Da snakker vi rått parti.

 

For det første så sammenlikner du to forskjellige pc'er. Joda, specen er kanskje lik, men det blir som å sammenlikne røde og grønne epler. Begge er like, men dog så forskjellige.

 

Dessuten selger NetOnNet Acer Aspire 5738ZG til 4490,-.

MPX selger samme pc til 4495,-

 

Komplett havner desverre kun på tredjeplass her hva pris angår.

Endret av hakrist
Lenke til kommentar

Komplett er ikke den billigste, men for min del så er de en av få som faktisk har hatt varene på lager av det jeg skal ha når jeg skal ha det. Dessuten har de tollpost som alternativ, det gir meg litt billigere frakt, men ikke minst raskere frakt.

 

Men, det betyr ikke at jeg handler hos andre også. Det viktigste for meg er at varen er på lager når jeg trenger det. Pris teller, men det er sjelden de helt store forskjellene der jeg handler.

 

For min del synes jeg også komplett har hatt en god og rask kundeservice når det har blitt brukt.

 

Nedgangen var jo ikke spesielt stor, med tanke på at nye tilbydere har kommet til, og finanskrisen.

Lenke til kommentar
F.eks vist alle delene i den stasjonære kommer fra komplett kan man returnere hele maskinen til de vist den ikke fungerer selv om man har satt den sammen selv.

Ingen med respekt for seg selv sender inn en hel pc som ikke fungerer.

 

Komplett har finansiering, studenter får 20.000kr på bok de kan handle for uavhengig av andre kreditkort man skulle ha.

 

Vil man ha varene nå og ikke klarer å spare kan jo det være noe for noen.

Men da blir det en dyr vare, komplett+rente i x mnd.

Med buypass er det bare til å stikke inn kortet og trykke en kode så har man varene på døra.

Endret av War
Lenke til kommentar

jeg ender opp med å bestille fra komplett igjen og igjen.

 

Det er ikke så ofte jeg handler 1 ting, men flere ting. Komplett har svært ofte vært de som har kunnet gitt meg alt jeg vil ha, mens samme kurv enten måtte splittes mellom butikker eller det ikke blir noe å spare. Ofte er det ikke prisforskjeller på nye og populære varer altid heller.

 

Har man lite cash så er seff 100kr = 6pack tuborg og en sekk poteter = alt en student/arbeidsledig trenger for en uke. Da har man ikke så mye annet å finne på heller, og man har surfet og dillet i uker på forhånd.

 

Men for oss hardtarbeidende og hardt beskattede til trygdekassen, så driter vi i 100kr. Selv 500kr driter vi i bare vi kan gå inn på en side, bestille, bli ferdig - for så å vende tilbake til noe viktigere som... <fyll inn ønsket aktivitet>

 

Nye butikker er forøvrig skummle. Jeg holdt på å føkke til en julegave fordi jeg skulle bestille fra en billig butikk jeg knapt hadde hørt om. Websiden deres presterte å rote til hele greia, og jeg tror ikke jeg fikk svar på supportmailen heller...

Måtte nedverdige meg selv til å bruke mine egne ben for å fysisk se til at julegaven gikk i boks hos elkjøp.... ELKJØP ... det er nedtur det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...