Gå til innhold

Betalte 1,9 millioner for MMO-romstasjon (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"...eller om deler av beløpet ble betalt i kalde kroner." Det blir litt feil da, siden det er betalt i dollar...

 

Ja, for å ikke snakke om at man neppe betaler slike summer kontant og en elektronisk overføring av penger neppe kan betegnes som kald. Evt. så kan det være at Grefsrud's "kalde kroner" var i overført betydning...

 

Før man retter på andre bør man lære seg å lese.

Lenke til kommentar

Svært mange av de verdier som omsettes i finanslivet er uhåndgripelige størrelser. Så lenge investeringen har potensial til å gi avkastning, synes jeg ikke dette i bunn og grunn skiller seg særlig mye fra andre luftige verdier.

 

Pengeverdier er jo i seg selv virtuelle, og har vært det siden penger ikke lenger ble laget av verdifulle materialer. Sedler har bare en verdi fordi tilstrekkelig mange er enige om at den har det. Og hvor virtuelle er ikke pengene på lønnkontoen i nettbanken?

 

Ikke for å virke som en besserwisser (kanskje for sent :p), men selve det at noen er villig til å betale for noe som ikke er håndfast overrasker meg ikke. Men jeg synes det var en morsom nyhet likevel!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...