Gå til innhold

Feature: Vi oppsummerer spillåret 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm... Med fare for å høres ut som en fanboy...

PS3 4, Xbox 360 0 :-P

360 har en overraskelse og en skuffelse, PS3 har også to skuffelser. Ellers er det jo felles-spill som er favorisert, da :-)

 

Her har jeg laget en liten liste over konsoller ;-)

 

Favoritter:

PS3 (4)

- Unchartered 2 x3

- Demons Soul

 

Felles (11)

- FIFA 10 x2

- Call of Duty: Modern Warfare 2 x3

- Dragon Age: Origins x2

- Batman: Arkham Asylum x2

- Borderlands

- Assassins Creed 2

 

Overraskelser:

 

PC (1)

- Risen

 

360 (1)

- Splosion Man

 

Felles (1)

- Batman: Arkham Asylum

 

Skuffelser:

 

PS3 (2)

- Fat Princess

- Killzone 2

 

PC (1)

- Monkey Island

 

360 (1)

- Tour de France

 

Wii (1)

- The Conduit

 

Felles (3)

- Resident Evil 5

- Prototype x2

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg prøvd samtlige spill som har kommet ut i år, men har nå prøvd noen:

- Fifa 10: Fantastisk spill, og er vanskeligere enn 09 og 08.

- Batman Arkham Asylum: Har nå ikke prøvd mye av det, men det jeg har prøvd virker utrolig bra.

 

 

Det spillet jeg ble mest skuffet over er Harry Potter og halvblodsprinsen. Hadde kjempeforventninger til dette spillet, særlig siden Føniksordenen var såpass underholdende og så mye du kunne gjøre der. Det var det ikke på dette spillet. Eneste du kunne var å finne de 150 skjolda, og gjøre 3 ulike ting, duellere, brygge eliksirer og spille rumpeldunk.

Lenke til kommentar
Jeg laster ned battlefield heroes nå, men americas army 3 trenger en litt sterkere pc enn det jeg har :wallbash:

 

Hehe, du kan jo alltids prøve å skaffe 2'rn som er litt mer stabilt. Dog så advarer jeg deg. Du må gå igjennom treningsoppdragene før du kan spille. Skal du kjøre bil må du skaffe sertfikat. Skal du bli sniper må du ta skarpskyter testen, skal du være medic må du igjennom et 10 minutters foredrag om førstehjelp for så å ta en eksamen. :cool:

Lenke til kommentar
Jeg laster ned battlefield heroes nå, men americas army 3 trenger en litt sterkere pc enn det jeg har :wallbash:

 

Hehe, du kan jo alltids prøve å skaffe 2'rn som er litt mer stabilt. Dog så advarer jeg deg. Du må gå igjennom treningsoppdragene før du kan spille. Skal du kjøre bil må du skaffe sertfikat. Skal du bli sniper må du ta skarpskyter testen, skal du være medic må du igjennom et 10 minutters foredrag om førstehjelp for så å ta en eksamen. :cool:

Du tuller med meg nå, ikke sant?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...