Gå til innhold

Ny HTC Sense-versjon på video


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Ursa

 

Det er vel ikke noe rart, versjonen vi ser i videoen har jo blitt så og si direkte portet fra et Espresso system dump. Denne versjonen av Sense er jo slettes ikke blitt lagd eller beregnet for Hero (iallefall ikke uten modifikasjoner), og den er heller ikke ferdig eller offisiell. :)

 

@mobifil

 

Dette er faktisk Sense, ikke Android med et theme, jeg tipper at en god del endringer vil bli gjort før den faktisk slippes ut med Espresso.

 

Edit: Skrivefeil

Endret av JohanOle
Lenke til kommentar

Er det noen som vet når espresso kommer? Jeg bor i USA og kommer hjem medio mai og vil helst ha kjøpt den før den tid, men bare hvis den har kommet da altså. Det sier seg jo selv at det er litt vanskelig å kjøpe en telefon som ikke har blitt lansert... Hvis ikke kan jeg bare kjøpe hero nå?

Lenke til kommentar

@Fluesoppen

 

Etter det jeg vet er den enda ikke gitt ut til "folket", bare til enkelte ROM-utviklere (det innebærer egentlig ikke meg, men jeg har likevel fått teste Espresso-ROM'et, mange funksjoner og noen utseendemessige endringer jeg håper kommer til den offisielle Android 2.0/2.1 oppdateringen til Hero. :) )

Lenke til kommentar
HTC Espresso is the sequel to the already popular Sense UI which is a feature experience of Android based HTC phones like HTC Hero and Droid Eris. This new user experience is going to be the part of the upcoming HTC’s Android 2.1 based handsets, which are expected to released in the first half of 2010.

 

But now as reported by AndroidSpin, system dump of the upcoming Android 2.1 has been leaked into the wild which features the new HTC Espresso UI. This system dump is for GSM based Hero only and you’ll have to cook the ROM for yourself in order to try this on your Hero. Folks over at HTCPedia have already got it to work on a GSM based HTC Hero. You can see the new HTC Espresso UI in action on HTC Hero in the video embedded below.

 

Those of you who are feeling adventurous can go ahead and try this out on your own risk. We are not to be held responsible if you end bricking your Hero.

 

http://www.redmondpie.com/htc-espresso-for...leaked-9140277/

 

Det er allerede lekket filer på XDAdev man kan bygge rom for til HTC hero, så nei, det er ikke hverken et skin eller bare tull.

 

http://www.redmondpie.com/android-2.1-for-htc-hero-9140169/

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

@JKJK

 

Det er korrekt som du sier at det ikke er et ROM tatt direkte fra Espresso, jeg formulerte meg feil da jeg skrev at det var portet fra Espresso for da forenklet jeg det bare grundig. Det jeg egentlig mente er at filene som ligger på XDA-Developers er en "system dump" av selve ROM'et til Espresso, ikke bare den nye versjonen av Sense UI. Filene til system dumpet har så blitt modifisert slik at de kunne bli brukt i et ROM til HTC Hero.

 

Edit: Never mind, du endra på det du skrev, mens jeg spiste :)

 

For de som lurer hva system dump er: Søk etter noe slikt på Google; "Android, system dump".

Endret av JohanOle
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...