Gå til innhold

Piratene elsker Modern Warfare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som gir ut spill tenker: "Nå har 5millioner lastet ned spillet vårt, da tapte vi penger for 5millioner spill". Det er helt feil, det er ganske få av de som laster ned spill som faktisk hadde kjøpt de, hvis det ikke hadde muligheten til å laste det ned.

Endret av Zero-
Lenke til kommentar
Fysj! Alle må stoppe med piratkopiering av spill. Men de som laster ned hadde vel aldri løpt til butikken for å kjøpe det.

 

Sannheten er vel at mange av de største piratene er de som kjøper mest, enten det er snakk om spill, musikk eller film. Man kjøper det man liker, og dropper det man ikke liker. Mange bruker nok piratkopiering som en utvidet demo, med det formål å teste spillene før de bruker flere hundre kroner på det.

 

Tittlen sier "Piratene elsker Modern Warfare". Alle elsker vel Modern Warfare? Er vel ingen overaskelse at et spill av dette kaliberet er et hett bytte for piratkopiering og nedlastning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Single Player kampanjen er jo det beste ved selve spillet :dribble:

Boter jukser ivertfall ikke eller gjemmer seg i ett hjørne.

 

Aldri skjønnt poenget med å spille mot fremmede menensker. Men jeg liker Coop delen veldig godt.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Litt av grunnen til at MW2 ble så populært å piratkopiere er vel kanskje at folk boikoter den lovlige versjonen pga. Steam?

Det var i hvertfall mye protest mot å måtte legge inn Steam for å spille MW2.

 

Håper spillprodusentene tar dette i betraktning og lar folk kjøpe spill i fremtiden hvor man ikke er nødt til å benytte Steam.

Lenke til kommentar
Listen nevner ingenting om piratkopiering til Playstation 3.

 

Ikke så rart, kanskje, med tanke på at det vel ikke går an å piratkopiere til Playstation 3. :)

Helt korrekt, dette har blitt fikset!

 

Mener de både MW og MW2. Siden det står MW i tittelen og MW2 i artikkelen?

Vi mener Modern Warfare 2, oppfølgertallet er kun ekskludert i tittelen :-) Beklager hvis dette er forvirrende.

Lenke til kommentar

Jeg tror mange som laster ned gjør det for og prøve et spill. På denne måten kan man finne ut om spillet er verdig til og bli kjøpt.

 

Cod:MW 2 snakkes det så mye om og alle vanlig folk syns det er fantastisk. Og dermed vil mange se hva det er. Jeg for eksempel syns det bare er enda et skytespill hvor de har forandra utseende litt for og presse mere penger ut av pungen. Ikke noe spesielt.

 

Og at piratene elsker modern warfare. nei de er nysgjerrige på hva som er så fantastisk med modern warfare. Og finner ut det er noe du har prøvd før. Ikke noen veldig gode grunne til og kjøpe det.

 

Men det er jo alltid forskjell mellom nedlasterne.

 

Jeg tror det er en fordel som han under skriver.

Endret av Wilhelmsen07
Lenke til kommentar

kjøper ikke spill som krever annet program enn spillet for å spille, som steam

hadde vært bra hvis det hadde vært et alternativ og ikke påkrevd

 

uansett så spiller jeg mest MMOs, stort sett kjedli å spille alene

neste spillet jeg kommer til å kjøpe er vel BF3 og StarCraft

sånne spill er verdt det

MW2 ville jeg aldri kjøpt uansett

 

når det gjelder filmer så er det ikke noe lovlig alternativ som duger

filmer i butikk er for dyre

kino er for dyrt

mesteparten av filmene blir utgitt i russland og/eller USA før andre land

noen filmer tar mer enn 3 ++ måneder før den kommer til norge og så lenge gidder ikke jeg sitte og vente

er det samme med serier

gode filmer og serier kjøper jeg på salg for å ha i samlinga

 

200 NOK for vanlig spill, 100 NOK for MMO, 20-40 NOK for film er rimelig synes jeg

hvis lovlig og du får beholde de forever..

Lenke til kommentar

Tja. Nå fikk jeg spillet til jul, så jeg slapp hele problematikken - men jeg har en viss forståelse for de som piratkopierer. Om man bare vil spille gjennom enspillerdelen, er det knapperst verdt den allerede oppblåste prisen på spillet, særlig ikke når kampanjen bare varer i noen timer. At man i tillegg skal påtvinges Steam selv med retailversjonen, høres også ut som et greit piratkopieringsmotiv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Skjønner ikke hvorfor folk ikke liker steam. Har både det og impulse, Spill oppdaterer seg selv og defragmentering er lett.

 

Trenger ikke å ha i CD platen i bråkdrevet osv.

 

Det er ingen ulemper enn det at man må ha det installert. Det tar bare noen mb ekstra plass og at Steam tar Euro istendenfor dollar.

 

Impulse tar dollar.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
Det er kanskje ikke så rart når spillet koster mer på steam enn i andre nettbutikker.

 

Kjøpte heldigvis ikke modern warfare 2 i steam. Kjøp steam spill utenom steam da tjener de ikke penger på den EURO=DOLLAR fantasien deres.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...