Gå til innhold

Test: Silverstone Fortress FT02


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin og velskrevet anmeldelse! Jeg synes forgjengeren er et hint penere, men også denne vil være en perle på skrivebordet. Foretrekker å ha vinduet på venstre side, men samtidig har jeg faktisk ikke så mye imot det stilrene preget et kabinett uten vindu har. Ellers er dette en klar forbedring over FT01, uten særlige svakheter som gjør seg bemerket. Fortsett slik!

Lenke til kommentar

Så en video av kabinettet på youtube for en tid tilbake og bestemte meg allerede da for at det kunne være mitt neste kabinett. Etter å ha lest anmeldelsen her ble den tanken forsterket.

 

videoen:

Se filmen hos Youtube

 

Eneste jeg tenker på er hvordan det vil se ut med alle I/O enheten koblet opp :hmm:

 

Edit:

Velskreven? De bør endre "satt" (preteritum av sitte) til "satte" (pret. av sette) et par steder. Og "når" til "da".

Hehe :wee:

 

Språket er fint men det er litt skrivefeil, ja(ikke at jeg kunne gjort det noe bedre)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Over trykk får du ganske enkelt vist du sørger for å få dyttet inn mer luft enn det som trekkes ut av kabinettet. Vist det er forholdsvis tett vil du kunne få overtrykk ved å bruke 2x120mm som trekker inn og 1x120mm som skubber ut luft.

 

"aiight?" :huh:

 

Terioen er grei nok, men forslag til andre kabinetter?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ser ganske fint ut dette, men får man plass til DVD-spiller osv. hvis man har fyllt opp de nederste kortplassene? Det ser jo ut som hovedkortet går nesten kant i kant med 5 1/4-enhetene.

 

 

If the 7th expansion slot is used, the maximum depth for optical drive

including the connector is 193mm. If the 7th slot is unused, the top two

5.25” drive bay can still only accommodate 180mm deep optical drive

while the third, fourth, and the fifth 5.25” drive bay can fit slightly longer

185mm deep optical drives.

 

http://www.silverstonetek.com/downloads/Ma...FT02-Manual.pdf

 

Står alt om limitations der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...