Gå til innhold

Guide: Hvorfor virker den ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Og glem IKKE å sette i batteriet før du begynner å lade telefonen! (Jepp - egenerfaring!)."

 

Haha, genialt!

 

"Syns det ser litt merkelig ut at artikelen under om rekordsms i jul bruker samme bildet som denne."

 

Ja, det ser ut som at det er samme artikkel. Bildet på fremsiden skal jo brukes til å gjenkjenne en artikkel. Når to artikler rett under hverandre har så godt som samme bilde, så har jo ikke bildet noen funksjon.

 

Ikke det at det er så viktig. Men rett skal være rett, og det er faktisk journalister det er snakk om her.

Lenke til kommentar
"Og glem IKKE å sette i batteriet før du begynner å lade telefonen! (Jepp - egenerfaring!)."

 

Haha, genialt!

 

"Syns det ser litt merkelig ut at artikelen under om rekordsms i jul bruker samme bildet som denne."

 

Ja, det ser ut som at det er samme artikkel. Bildet på fremsiden skal jo brukes til å gjenkjenne en artikkel. Når to artikler rett under hverandre har så godt som samme bilde, så har jo ikke bildet noen funksjon.

 

Ikke det at det er så viktig. Men rett skal være rett, og det er faktisk journalister det er snakk om her.

 

Her har det gått fort i svingene! Nå skal det iallfall være i orden :)

Lenke til kommentar

Det er bra! :)

 

Eller så må jeg si at det er bra at dere skriver om slike ting. Det er mange som opplever problemer med telefonen. Både denne artikkelen og "Slik får du mer ut av mobilen din" er gode initiativ. Det kan både hjelpe folk som leser dem, og de gjør at folk som hjelper til her på forumet (og andre forumer) har mer å vise til.

Lenke til kommentar
Det er bra! :)

 

Eller så må jeg si at det er bra at dere skriver om slike ting. Det er mange som opplever problemer med telefonen. Både denne artikkelen og "Slik får du mer ut av mobilen din" er gode initiativ. Det kan både hjelpe folk som leser dem, og de gjør at folk som hjelper til her på forumet (og andre forumer) har mer å vise til.

 

Det er godt å høre :)

 

Etter noen år i butikk har jeg fått et visst inntrykk av hva det er folk sliter med. Men dersom noen kommer på flere lett fiksbare feil er det jo bare å hyle ut nedover her. Når jeg tenker meg om tror jeg jaggu jeg har gjort den batterifeilen selv ved etpar anledninger. Fort gjort om man er litt surrete og mye foregår samtidig.

Lenke til kommentar

Det er klart det er fort gjort. Har funnet "den perfekte telefonen", og gleder seg skikkelig til å prøve den. Så er man stolt når man åpner den og blir litt for ivrig. Det er alltid spennende med ny telefon, spesielt hvis man har investert litt i den. ;)

 

Men jeg kan ikke huske at jeg har gjort den feilen selv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...