Gå til innhold

Modern Warfare 2 får etterlengtet fiks (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan de ikke heller fikse det som alltid har vært feil?

 

Har helt sluttet å spille drittspillet pga jeg aldri får spille noe gøy map, blir maid ned av campere og noobtube og host må byttes hele forbanna tida..

 

Jaja, klarte iallefall 26 timer..

 

Modderne kommer sikkert til å gjøre det igjen snart uansett.. Mw2 er og blir noe møkk. Uten moddernes hjelp.

Lenke til kommentar
Kan de ikke heller fikse det som alltid har vært feil?

 

Har helt sluttet å spille drittspillet pga jeg aldri får spille noe gøy map, blir maid ned av campere og noobtube og host må byttes hele forbanna tida..

 

Jaja, klarte iallefall 26 timer..

 

Modderne kommer sikkert til å gjøre det igjen snart uansett.. Mw2 er og blir noe møkk. Uten moddernes hjelp.

 

All denne hyllesten av MW2 får meg nesten til å angre på at jeg ikke kjøpte det :p

Lenke til kommentar
Hva er det med folk å whine på 1887?

Det er hagler.. prøv å skyte noen fra 15 meters avstand med en hagle og se hva som skjer.

Så tar du to stykker og ser hva som skjer.

Fordi det er insta death uansett faen hvor du skyter. Det er raskere enn kniv og har instakill effekt på ufattelig høy range. Svært spesielt om du ikke fatter hvor CP 1887 er.

 

Og drepe to personer? Bruk ett skudd på hver, og by the time du har drept to så er tredjemann klar til å drepes. Og det er ingen som sier at man skal bruke 1887 i åpne situasjoner. Det er en grunn til at kniving er så bra, fordi det er enkelt å komme innpå folk. 15 meter? Bare man har viss ide om hvordan man skal løpe så trenger man aldri møte noen utenfor range.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Ikke to som i å drepe to personer, men som i to hagler.

Har du noengang skutt med hagle eller?

Tanken bak spillet er vell at det skal være noe lunde realistisk.

Og da er det realistisk at du dør med et skudd fra den avstanden.

Skuddet består av masse små perler som kommer mot deg i en vanvittig spredning.

Du er garantert å bli truffet fra på den avstanden, og når du da bruker to hagler så er det nesten umulig å ikke bli truffet.

Da blir de vel feil å klage på våpenet ingame når de faktisk bare har laget det realistisk.

Eneste måten å rettferdigjøre det på da er å fjerne våpenet.

Lenke til kommentar
Burde og kansje fikse Care Package glitchen, like irriterende som Akimbo 1887.

 

Hva går denne ut på da? At care package alltid lander uttafor mappet? ;p

 

 

Jeg antar at folk sikter til det faktum at du løper ca dobbelt så fort med røykgranaten til care package i hånden som med feks pistol. Samtidig kan du fremdeles knive ned folk. Du blir med andre ord en flyvende boksåpner med en rakkett i rumpen.

Lenke til kommentar
Ikke to som i å drepe to personer, men som i to hagler.

Har du noengang skutt med hagle eller?

Tanken bak spillet er vell at det skal være noe lunde realistisk.

Og da er det realistisk at du dør med et skudd fra den avstanden.

Skuddet består av masse små perler som kommer mot deg i en vanvittig spredning.

Du er garantert å bli truffet fra på den avstanden, og når du da bruker to hagler så er det nesten umulig å ikke bli truffet.

Da blir de vel feil å klage på våpenet ingame når de faktisk bare har laget det realistisk.

Eneste måten å rettferdigjøre det på da er å fjerne våpenet.

Er du høy? Spillet er laget for gameplay og balanse. Ikke realisme. Det er mange hagler i spillet, men kun 1887 som er tåpelig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...