Gå til innhold

Stadig flere spiller Battlefield Heroes (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes det var ekstremt kjedelig, teller dem bare antall brukere blir det jo litt dumt fordi teller dem meg som har spilt det 4 ganger iløpet av 1 år og de fire gangene var vel den første uka jeg hadde betaen er det jo ikke 3 millioner brukere, for jeg tror at mange bar ehar lagd en account også prøvd og syntes det var kjedelig.

Lenke til kommentar

De fleste hackesne i dette spillet er stealth hacks, så man merker dem egentlig bare når man spiller en klasse.

 

I den siste patchen så ble priser og slik på våpen etc. endret. Man får poeng får å spille, og nå har disse blitt mye mindre verdt, da man må spille ca. 4-5 timer for å kunen leie det en dag, og som oftest kjøper man flere våpen. Dette kan endres igjen.

 

Ellers ganske så koselig spill.

Lenke til kommentar
I den siste patchen så ble priser og slik på våpen etc. endret. Man får poeng får å spille, og nå har disse blitt mye mindre verdt, da man må spille ca. 4-5 timer for å kunen leie det en dag, og som oftest kjøper man flere våpen. Dette kan endres igjen.

Rektig. Høres nok ikke ut som min kopp med te... jaja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Defor spiller jeg for det meste Coop online... Fordi det alltid er folk som jukser på Online matcher uansett spill.

 

Hørt om sånne Hardware aimbots man kobler tastaturet og mus til... så ja noen vinnere av konkuranser (Spillt hjemmefra) har jukset helt klart.. tyske greier.

 

Tror det er umulig å oppdage siden den simulerer menneskelige tastetrykk og mus.. slik at pcen tror det er en menneske som jobber siden det ikke er software som forstyrrer online spillet men som styrer musa og tastaturet. Dekker seg vel som Mus og tastatur software. De ærlige spillerne er de som taper. Jeg tviler på at dette bare er rykter. (oppfører seg som Fraps for å scanne skjermen)

 

Overhørte snakk om det i ett online spill mellom to tyskere. (Enemy Territory spillet noen år tilbake) Men jeg skjønner tysk. Beware!

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Det er folk som bruker aimbot, wallhack etc. Men det er ikke tydlig i det hele tatt med mindre du er commando. Du vil merke fort at noen vet hvor du er selv om du er usynlig. Det kan være kjipt, men men.

 

Har vært commando og det er hovedkatergorien min og den klassen jeg spillet mest. Har aldri blitt drept når jeg har vært usynlig.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...