Gå til innhold

Red Dead Redemption ser lovende ut (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette ser bare sykt digg ut. Håper det innfrir forventningene som har skutt i taket i det siste.

 

Burde vel poengtere at det ikke er samme Rockstar som lager GTA, men et annet Rockstar-studio.

 

Ja, du sier vel noe der. Men tror nok strukturen i selskapet er såpass integrert at det blir mye frem og tilbake både med tanke på ideer, kvalitetstesting og arbeidskraft til og med.

 

Har egentlig Rockstar noen gang sluppet et dårlig spill? Table Tennis var ikke prisvinnende akkurat, men det var jo i og for seg vellaget.

Lenke til kommentar
samlede området være større enn GTAs Liberty City

 

Skal visstnok være bekreftet at hele kartet skal være større enn San Andreas, og hvert av de 3 områdene skal være like stort/større enn Liberty City.

Stort ja, men mye av det er nok mer eller mindre tom ørken :p

 

Uansett størrelse, så tror jeg dette blir grisefett. Særlig for oss westerninteresserte :)

Lenke til kommentar
samlede området være større enn GTAs Liberty City

 

Skal visstnok være bekreftet at hele kartet skal være større enn San Andreas, og hvert av de 3 områdene skal være like stort/større enn Liberty City.

Stort ja, men mye av det er nok mer eller mindre tom ørken :p

 

Uansett størrelse, så tror jeg dette blir grisefett. Særlig for oss westerninteresserte :)

Tom ørken? Var jo ikke det jeg leste.

Lenke til kommentar

Synd de ikke bare bruker den metoden flere spill bruker i dag, at spillet bare fungerer mot vertifisering av steam og live. Slik at de kan gi dette ut samtidig på pc, haddet vært gull å fått satt alle innstillinger på topp med mitt nye 5970.

 

Nå som GTA først og fremst lages for konsoller har det også dukket opp lite opptimaliserte grafikk løsninger og konsoll fps stil også, veldig negativt for pc spillere.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Det ser jo gørrfett ut, dette blir forhåndsbestilling! Har siklet etter dette spillet helt siden jeg hørte om det i sommer :)

 

Ser litt slitsomt ut å gå rundt slik han gjør forresten (voldsomt til armsvinging):p

 

PS. Jeg elsket Bully, synes det var et meget bra spill! GTA4 derimot skuffet stort.. Rockstar har likevel flere stjerner å ta av i boka mi :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...