Gå til innhold

Netcom lanserer 4G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit at prsen er stiv, det kunne en vel alltids leve med om resten av produktet var tipp topp. Men som jeg ser fra nettsidene til Netcom, er det en begrensning på 30GB/mnd og det er jo hårreisende lavt. Merk at det er 30GB total trafikk, dvs både ut og inn.

Dersom de ønsker kunder som vil ha/trenger store hastigheter må de jo også tilpasse produktet.

Å snakke varmt om lynrask nedlasting blir jo bare hult når en kvote på 30GB vil sikkert fylles i løpet av 15-20 dager med konservativ bruk (i forhold til hastighet)

Lenke til kommentar
Greit at prsen er stiv, det kunne en vel alltids leve med om resten av produktet var tipp topp. Men som jeg ser fra nettsidene til Netcom, er det en begrensning på 30GB/mnd og det er jo hårreisende lavt. Merk at det er 30GB total trafikk, dvs både ut og inn.

Dersom de ønsker kunder som vil ha/trenger store hastigheter må de jo også tilpasse produktet.

Å snakke varmt om lynrask nedlasting blir jo bare hult når en kvote på 30GB vil sikkert fylles i løpet av 15-20 dager med konservativ bruk (i forhold til hastighet)

 

Enig her, 30gb er desverre lite på en slik linje.

Men nå er NetCom først ute med 4G og er positivt innstilt på at dette er rette veien, så får markedet bestemme hva prisene blir etterhvert.

 

399,- syns jeg hadde vært en reel pris, 699,- er overpris.

Lenke til kommentar
Enig her, 30gb er desverre lite på en slik linje.

Men nå er NetCom først ute med 4G og er positivt innstilt på at dette er rette veien, så får markedet bestemme hva prisene blir etterhvert.

 

399,- syns jeg hadde vært en reel pris, 699,- er overpris.

Kunne vel vært 399,- med begrensninge på nedlasting.

 

699,- for 100 Mb er jo ikke mye hvis nedlastningen hadde vært ubegrenset.

Lenke til kommentar
Enig her, 30gb er desverre lite på en slik linje.

Men nå er NetCom først ute med 4G og er positivt innstilt på at dette er rette veien, så får markedet bestemme hva prisene blir etterhvert.

 

399,- syns jeg hadde vært en reel pris, 699,- er overpris.

Kunne vel vært 399,- med begrensninge på nedlasting.

 

699,- for 100 Mb er jo ikke mye hvis nedlastningen hadde vært ubegrenset.

 

Er det jeg på en måte sier ;)

Med den løsningen som de viser frem i dag med 30gb begrensning så er 399,- en ok pris.

699,- for fri bruk er jo strengtatt en god pris.

Lenke til kommentar

Lett å skrike høyt over ting man er misforønyd med før man engang har prøvd produktet, greit å være forbeholden, men maken til drittunge oppførsel på enkelte her. Synes dette er vanvittig kult. Netcom viser med dette at vi kan være en foregangsland innen mobil kommunikasjon, og nok en gang er det også Netcom som driver denne utviklingen i Norge.

 

Kudos sier jeg

Lenke til kommentar

Dette tilbodet blir vel berre dyrare og dårlegare akkurat slik som Netcom Connect fritid. Eg anbefaler dykk på det sterkaste å vente i to år med å bestille, for å sjå om vilkåra utviklar seg i riktig retning. Slik at ikkje dykk også endar opp med ein latterleg kvote på 2GB og prisauke på 30%.

 

Ja, eg er sur på han som lurte meg med å påstå at Netcom connect fritid skulle erstatte ADSL.

http://www.amobil.no/artikler/netcom-bredb..._minipris/42584

Endret av PosteMonopolet
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Som vanlig er prisen veldig mye høyere i Norge enn i Sverige:

 

Norge: 699,-

Sverige: 487,- (3,50 frem til juli 2010!)

 

Riktignok er 4G dobbelt så raskt i Norge enda, men det vil jevne seg ut ettsom de bygger ut og oppgraderer i Sverige.

 

Det er flere ting som gjør at det koster mer i Norge, rett å slett pga staten og avgifter.

I tillegg så regner jeg med at lisenskostnadene er høyere i Norge.

Så syns ikke det er rart at Norge generelt er et dyrere land en Sverige, bare se på alt annet.

Så skyld på staten og ikke Netcom.

Lenke til kommentar
  • 8 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...