Gå til innhold

Mange telefoner, ett grensesnitt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Opera har enorm utbrelse i mobilverdenen, med over 135 millioner installerte nettlesere på verdensbasis.

Det er mye! Jeg synes å huske at det ikke er lenge siden Firefox feiret nedlasting nr 100 million for PC-versjonen av Firefox.

 

Redigert: Jeg husket vist feil. 100 millioner ble feiret allerede i 2005. I 2008 ble nedlasting nr 700 million feiret og 1 milliard nedlastinger ble feiret 31. juli 2009, men nedlastinger og brukere er to forskjellige ting. I juli 2009 ble det samtidig estimert å være rundt 300 millioner Firefox-brukere.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Det har nok mye å gjøre med ledelsens bedriftsfilosofi. Altså hvordan de ønsker å styre firmaet og ønsker å fremstå ut mot kunder.

 

Opera er forresten ikke det eneste store selskapet med det jeg mener er god bedriftsfilosofi. Men det er dessverre mange store selskaper som oppfører seg direkte dårlig ovenfor kunder, samfunn og miljø.

Lenke til kommentar
Opera kommer vel preinstallert på en mengde telefoner på verdensbasis egentlig? Så 135 millioner er jo ikke så rart. Sikkert mange som ikke vet at den er installert engang. Og i tillegg inkluderer jo alle nyere HTC Windows telefoner Opera, så vidt jeg vet.

 

Jepp, Opera kommer preinstallert på alt mellom himmel og jord. De har virkelig gjort jobben sin på det området. Man kan nok trygt anta at det fins svært mange fler installasjoner enn det fins brukere. Likevel er det temmelig imponerende det de har fått til :)

Lenke til kommentar
opera mobile 10 beta er ivertfall den beste nettlesern tilgjenglig for s60 jeg har funner ivertfall. nettlesern som følger med os'et henger telefonen i 10-50 sec hver gang jeg starter den.

Jepp. Har en 5800 å der kræsjer nettleseren ganske så ofte nåt jeg bruker den. Opera Mobile 10 så får jeg opp feilmelding om at programet bruker for mye minne av og til =/ Ellers så fungerer det flott :) Har ikke prøvd beta 2 av mobile da

Endret av MongoMan
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...