Gå til innhold

Gigantlekkasje fra HTC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arrgh! Jeg vil ikke være ENTEN en sosial person, en produktiv person eller en profesjonell person!!!! Jeg er selvfølgelig alt av dette! Alt, som i Samsung Omnia.

 

Firmaet starter å tjene penger når det løser konsumentens problem. Den strategien jeg ble presentert her høres mest ut som "haha vi segmenterer markedet, og gir ingen et fullverdig produkt slik at vi lurer mer penger ut av folk flest"

 

Skjønt Bravo ser brukbart ut, men HTC har for vane å droppe de viktigste kamerafunksjonene (videolampe og ekte blits)

 

Før du flamer meg: jeg elsker HTC

Lenke til kommentar

Dette er grunnen til at jeg liker å ha en iPhone. Apple lanserer en ny modell en gang i året. HTC slipper gjerne 20 stk ut på markedet i løpet av året.

 

Hvorfor er dette noe negativt i mine øyene? Vel, jeg vil tro at alle her inkludert meg har opplevd å kjøpe den råeste telefonen på markedet for mangfoldige tusen kroner, forså å føle anger når produsenten velger å slippe nye modeller uken etter. Nå har folk kjøpt HTC HD2, og er sikkert storfornøyd, inntil de leser denne artikkelen idag. Da er telefonen de kjøpte forrige uke allerede gått ut på dato.

Lenke til kommentar
Dette er grunnen til at jeg liker å ha en iPhone. Apple lanserer en ny modell en gang i året. HTC slipper gjerne 20 stk ut på markedet i løpet av året.

 

Hvorfor er dette noe negativt i mine øyene? Vel, jeg vil tro at alle her inkludert meg har opplevd å kjøpe den råeste telefonen på markedet for mangfoldige tusen kroner, forså å føle anger når produsenten velger å slippe nye modeller uken etter. Nå har folk kjøpt HTC HD2, og er sikkert storfornøyd, inntil de leser denne artikkelen idag. Da er telefonen de kjøpte forrige uke allerede gått ut på dato.

 

Mobilen er ikke det samme som gammel dags giftemål hvor man "ikke hadde" mulighet til å skille seg.

har du hørt om å selge mobilen og kjøpe en ny en når det måtte komme på markedet?

 

Jeg har gjort det de siste 3 år, og jeg tviler sterkt på at jeg har tapt penger på det. Noen selger jeg langt dyrere enn jeg har kjøpt og andre sleger jeg seff litt billigere enn det jeg har betalt for. Så alt i alt har jeg ikke tapt en krone.

Lenke til kommentar
Nå har folk kjøpt HTC HD2, og er sikkert storfornøyd, inntil de leser denne artikkelen idag. Da er telefonen de kjøpte forrige uke allerede gått ut på dato.

 

Men det er flere måneder til disse nye telefonene kommer. Så selv om man kjøpte en HD2 i forrige uke får man ikke muligheten til å kjøpe arvtakeren før om tidligst 6 måneder. Mange mobilinteresserte bytter telefon så ofte, hvis ikke oftere.

 

Ser ikke helt problemet. Dersom man er fornøyd med den telefonen man har, må man ikke kjøpe ny bare fordi det er kommet en oppgradert modell.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Når kommer Windows Mobile 7?

Gudene vet. Men ryktes om at det blir lansert på MWC i februar og slippes senere i 2010.

 

Jeg kommer til å bytte ut min HD2 med Trophy :) Jeg takler ikke on screen keyboard :(

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Jeg vil også ha ALT i EN telefon.

-fysisk utskyvbart qwerty *under* skjermen

-3,5mm-plugg, GOD lydkvalitet og SKIKKELIG støyskjermin (mye skurr fra mange mobiltlf-er).

-fotolys/blitz så man får "ok" bilder påkvelds/nattetid/inne. (til festbilder ol. :p)

-kamera med god/grei optikk, antall mp over 2-3 er fantastisk uinteressant, autofokus

-Lyssterk skjerm på 3,2-2,5", berøringsfølsom, 800x400 oppløsning (480x320 gjør også nytten).

-god byggekvalitet

-holde to dager med ganske heftig bruk - mulighet for brensellceller? :p

 

HTC Dream er malen å bygge en perfekt telefon på, den mangler bare litt mye.

Lenke til kommentar
Dette er grunnen til at jeg liker å ha en iPhone. Apple lanserer en ny modell en gang i året. HTC slipper gjerne 20 stk ut på markedet i løpet av året.

 

Hvorfor er dette noe negativt i mine øyene? Vel, jeg vil tro at alle her inkludert meg har opplevd å kjøpe den råeste telefonen på markedet for mangfoldige tusen kroner, forså å føle anger når produsenten velger å slippe nye modeller uken etter. Nå har folk kjøpt HTC HD2, og er sikkert storfornøyd, inntil de leser denne artikkelen idag. Da er telefonen de kjøpte forrige uke allerede gått ut på dato.

Haha.. Sorry, men jeg må bare le. iPhone 3GS er allerede avleggs, og hvor lenge har den vært på markedet? Men siden du har iPhone regner jeg med du er av den typen som setter helhetlig opplevelse fremfor det nyeste teknologisk. Og er du av den type i utgangspunktet så har det jo veldig lite å si om produsenter kommer med 1 eller 20 forskjellige telefoner i året fordi du er fornøyd med den du har.

 

Og i tilfellet du har missforstått, så er ikke alle disse telefonene myntet på det samme markedssegmentet.

 

Jeg klikket linken, litt smånervøs siden jeg har nettopp kjøpt HD2. Men så så jeg specsa, designet og hva slags OS de kjørte. Og med ett roet alt seg og jeg kan forsette og glise stort hver gang jeg tar opp telefonen.

 

Med tanke på at jeg hadde en SE W810i i 3-4 år, så skal jeg vel klare å skvise 2-3 år ut av HD2 også siden jeg er storfornøyd med den og den har alt jeg trenger og et design som nesten er enklere enn enklest.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Mulig 3GS allerede er avleggs og utdatert, men det er din nyinnkjøpte HD2 allerede om maks 1 mnd. Jeg venter til sommeren igjen før jeg skal ha en ny telefon, slik at jeg kan se hva Apple lanserer da. Innen den tid har jeg hatt 3GSen i ett år, noe som vil si at den er fortsatt den siste modellen. Jeg kan gjerne kjøpe en HTC, men da risikerer jeg å bli utelatt i mørket når HTC lanserer en ny modell en uke etterpå, og den modellen jeg har kjøpt er for lengst glemt.

 

Ja, jeg er den typen som liker å ha noe som er "aktuelt" og "In the zone". Jeg takker Apple for å lansere nye firmwares istedet for nye modeller 58 ganger i året. Da får man nye funksjoner uten å måtte åpne lommeboken og kaste vekk 5000,- en gang i mnd.

 

Nå forventer jeg at mange er svært uenige med meg, men slik er det bare. Dette er min mening.

Lenke til kommentar
NgZ: hva mangler Motorola Droid i forhold til dette? Jeg har selv Dream (ADP1), og synes den virker som en kandidat for min neste telefon. Det jeg savner hos Dream er batteritid, prosessor og 3.5mm.
Muligens ingenting. Borsett fra at jeg helst skal ha telefonene mine i to år, synes jeg. :p Glemte å nevne innmaten i telefonen: Den må jo også holde. Nå er jo RAM-en IMO en langt større begrensning i Dream enn prosessoren da.

 

Men før jeg har testet lyfkvaliteten på Droiden er jeg ikke overbevist. Sørgelig mange telefoner har merkbar skurring med ømfiendtlige ørepropper.

Lenke til kommentar
Hvis man er på jakt etter noe som er "aktuelt" og "in the zone" som du sier, så er vel Iphone det siste man velger? Noen som er mer kjipt og mainstream enn Iphone finner man knapt...

 

Se deg rundt. Det er fortsatt iPhone som er aktuelt blant folk. Jeg har hatt ca. 90 mobiler de siste 10 årene, og den telefonen jeg har hatt lengst fra kjøp til skroting er nettopp iPhone. Jeg har ikke sagt at jeg ikke kommer til å skifte telefon i løpet av 2010, men det er bare frustrerende å komme over en kanontelefon, forså å komme over noe annet interessant før jeg har fått sjansen til å kjøpe en telefon. Og slik fortsetter det i det uendelige.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...