Gå til innhold

Artikkel: Norges billigste nettbutikk er kåret


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har brukt Dustin et par ganger siste mnd, og er godt fornøyd med dem.

Hurtig tilbakemelding på mail, og rask utsending av ordre er særdeles positivt.

 

Skal jeg sette fingen på noe som irriterer meg litt er det at man må ringe dem/sende mail om man vil gjøre endringer på en ordre man har sendt bestilling på. Selv 1 sekund etter du har bekreftet bestillingen må alt gjøres gjennom dem. Hos komplett og andre har man mulighet til å gjøre endringer selv helt til ordren er klargjort for plukk (eller noe i den gaten).

Lenke til kommentar

Pixmania har spesielt bra pris på 5970 (skjermkort), de har faktisk prestert å sette prisen på 7000kr for de regner trolig med at mange er despereate nok. Ser ikke ut til å gå så veldig bra for de er fortsatt på lager (som den eneste webshoppen som faktisk har korte på lager)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Handler ikke nødvendigvis for å spare inn på kronestykkene, handler der det høver meg best. PS.no fordi de ligger 5 minutter unna og jeg slipper postgangen, Komplett fordi de har et stort utvalg og ofte noen utrolige avslag i Superweekendene. Og noen gangerNetshop, men sistnevnte er det litt langt imellom hver gang da.

Lenke til kommentar

Vel, de både Pixmania og Dustin har norske sider og tilrettelagt for salg i Norge. Jeg ser ikke noe i veien med at de er med på listen. Listen går på prisnivå, altså er ikke kundeservice og over-all score det som gjelder i testen.

 

Jeg ser at det er veldig mange som har dårlige erfaringer med Pixmania, men selv har jeg kun hatt gode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...