Gå til innhold

Vi har prøvd denne mobiltelefonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mikkel10, den klokka du fant var jo uhyre stygg!! LG sin så OK ut, ikke akkuratt noe flott klokke, men helt grei.

 

Jeg tror forsovet ikke at dette blir helt fremtiden. Men kan nok benyttes hvis den kommer med en liten prosjektor (god for 2-3" skjerm) og et rulle tastatur (evt trådløs tastatur som er to bankkort i størrelse..)

 

 

Når jeg skriver det, er jeg usikker på hvordan prosjektor delen skal være bra da du må jo ta av klokka for at bildet skal være i ro.. :ermm:

Lenke til kommentar
mikkel10, den klokka du fant var jo uhyre stygg!! LG sin så OK ut, ikke akkuratt noe flott klokke, men helt grei.

 

Jeg tror forsovet ikke at dette blir helt fremtiden. Men kan nok benyttes hvis den kommer med en liten prosjektor (god for 2-3" skjerm) og et rulle tastatur (evt trådløs tastatur som er to bankkort i størrelse..)

 

 

Når jeg skriver det, er jeg usikker på hvordan prosjektor delen skal være bra da du må jo ta av klokka for at bildet skal være i ro.. :ermm:

Fjern "blinget" på denne og du har en pen telefon.

 

DX har sikkert 10-20 forskjellige slike "klokker".

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

@nordemoniac: den diamantklokka så ut som den "beste" versjonen der (bortsett fra diamantene..), den kan til og med brukes til websurfing...noe den 12000kronersklokka i artikkelen ikke kunne. Artig gadget! Hadde kjøpt den og fjernet diamantene (eller lakket dem svart) bare den hadde støttet norske/europeiske telenett, noe den dessverre ikke gjør :(

 

Ok, interessant, forrige kommentar ble postet i 2009... hvorfor kommer saken opp som nyhet? :hmm:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...